AUTOMOBILIZAM

Odličan prvi nastup u Formuli Renault: 'Ovo nije igračka, juri i 270 km/h!'

Kada je prije dva tjedna najavljivao početak sezone u Formuli Renault bio je suzdržan.

- Ne znam što očekivati jer nikada nisam vozio ništa slično, nemam rezultate s kojima bih mogao uspoređivati koliko su moji krugovi dobri ili loši - govorio je Kristijan Habulin.

Osvojio 5. i 6. mjesto

Doduše, na jednom od predsezonskih testiranja postavio je i najbolje vrijeme, što je prilično dobar pokazatelj što može očekivati, ali ni time se nije dao zanijeti.

- Taj sam rezultat postavio u posuđenom bolidu, a ne u svom vlastitom, koji zbog cijene ipak nije jednako kvalitetan kao ostali.

No, proteklog vikenda 24-godišnji Zagrepčanin je i u vlastitom bolidu pokazao da može računati na visoke plasmane u utrkama Talijanskog prvenstva Formule Renault. Slavna Monza bila je domaćin otvaranja sezone, a u dvije utrke u jednom danu (svaka traje po 25 minuta), Habulin je osvojio 5. i 6. mjesto u konkurenciji 17 vozača. Najbolji trenutak dogodio se u drugoj utrci u kojoj je startao s drugog mjesta probio se na prvo i tamo proveo prvu trećinu utrke.

Hrvat u vodstvu utrke Formule, bilo koje vrste, e, to je nešto što je teško zamisliti...

- Kristijan je bio fantastičan, skakali smo od sreće na tribinama dok je bio prvi. Talijani su nas malo čudno gledali - kaže Davorin Štetner, direktor Kreator Racing Teama, u čijim bojama vozi Habulin.

Bolje pripremljeni bolidi u nastavku su utrke ipak presudili konačni poredak, ali Habulinu, jedinom Hrvatu koji se ove sezone natječe u bilo kojem prvenstvu Formule na kružnim stazama, ovo je bilo veliko ohrabrenje za nastavak sezone.

Troškovi 100.000 eura

- U ovo sam ušao da vidim koliko zapravo vrijedim, ako budem uspješan, možda se otvore vrata za nešto još ozbiljnije, primjerice, Formulu 3000. Dosad sam vozio samo karting i tamo osvojio gotovo sve što sam mogao, a Formula Renault je prva stepenica prema gore. To je prva malo jača Formula, nije nikakva igračka, maksimalna brzina je i 260-270 km/h - kaže Habulin.

I po cijeni se osjeti da nije igračka...

- Novi bolid košta 70.000, ja sam kupio rabljeni za 30.000. Troškovi za sezonu su minimalno 100.000 eura i to ako ne bude sudara - dodaje sa smiješkom.

Nakon Monze slijedi Imola u svibnju, a u kalendaru su još Misano, Vallelunga, Mugello i austrijski Red Bull Ring.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 19:41