Atraktivan izgled vanjskog dijela nastavlja se i u interijeru gdje je svaki detalj, uz estetski dojam, napravljen kako bi se osigurala maksimalna udobnost svih petero putnika. Problem prethodnika s nekim klimavim elementima sada je prošlost, a pratičnost i funkcionalnost dovedeni su na zahvalnu razinu.
Premda 92 KS na papiru ne djeluju obećavajuće, u praksi 1,6-litreni dizelaš s petstupanjskim ručnim mjenjačem funkcionira više nego solidno. Mana je ubrzanje od gotovo 13 sekundi do stotke, no ovaj HDi motor odlično vuče iz niskih okretaja, čime pretjecanja postaju sigurna i prilično brza.
Posebnost testirane dizelske varijante je potrošnja od samo pet i pol litara koju smo ostvarili na testu, a premda smo nerijetko i pošteno izmaltretirali motor, ona se nije dizala iznad sedam litara.
Bez obzira na navedene adute, snažan argument za kupnju modela C4 je cijena od 119.000 kuna. Spora o isplativosti u ovom slučaju nema, no prema našem mišljenju još pametnija investicija je slabije opremljeni C4 (Atraction) koji je uz solidnu serijsku opremu dostupan za 109.500 kuna.