PRIZOR ZA PAMĆENJE

POTHVAT STOLJEĆA U ŠIBENIKU Kako je megadizalica podigla luksuznu jahtu i izvela jednu od najkompliciranijih operacija u povijesti naše brodogradnje

 Nikolina Vuković Stipaničev / CROPIX

Već prvi dan po dolasku iz Palerma u remontno brodogradiište NCP u šibenskoj Mandalini, moćna dizalica "Taktlift-7" u ponedjeljak u popodnevnim satima u more je uspješno spustila lusuznu megajahtu, piše Šibenski.hr.

Podsjetimo, megajahta, teška oko 500 tona, 20. siječnja je, uslijed kvara na na sinkro-liftu, skliznula s navoza.

– Zbog ugovora s operaterom ne možemo davati nikakve izjave za medije dok traje operacija – kazao nam je u ponedjeljak ranu ujutro Roko Vuletić, predsjednik Uprave NCP Grupe.

Ipak, akcija je krenula u jutarnjim satima, daleko od očiju javnosti – čitaj: novinara, jer je to bio uvjet osiguravateljske kuće.

Naime, za NCP-ovo Remontno brodogradilište, koje je trenutno u stečajnom postupku, angažiranje do sada najveće dizalice koja je uplovila u šibensku luku, te remorkera "Megara" koji ju je doteglio iz Italije, bilo je jedino moguće rješenje problema.

Dizalica "Taktlift 7", duga 72 i širok 30 metara, izgrađena je 1976. godine i nosivosti 800 tona, oslobodila je tako suhi navoz i sinkro-lift (nosivosti 900 tona), na kojem bi sada trebali početi radovi na popravku. Na liftu se posljednji kvar dogodio 2007. godine, i od tada je deset godina radio punim kapacitetom.

Tek nakon njegovog popravka i početka rada, novi će brodovi moći na remont, a navodno ih čeka tridesetak.

Posla u NCP-u, koji pregovora s novim strateškim partnerom, ima, u Remontu radi 200 zaposlenika, a nitko od djelatnika, usprkos stečaju nije dobio otkaz, piše Šibenski.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. travanj 2024 11:50