„Autotrans d.o.o. Cres i ovom prilikom, kao u većem broju kontakata do sada, izražava iskreno žaljene gosp. Janu Jileku iz Zagreba, zbog pada stabla na njegov automobil na parkiralištu Valun na Cresu od 27.srpnja 2016.g. o svih neugodnosti koje je time pretrpio na ljetovanju sa svojom obitelji.
Međutim, Autotrans ni po kojem osnovu nije odgovoran za nastalu štetu, pa ne može preuzeti ni odgovornost za naknadu štete (popravak ili nabava novog vozila, osiguranje zamjenskog vozila i dr).
Na automobil gosp. Jileka palo je stablo sa nekretnine koja graniči sa parkirališnim prostorom koji Autotrans ima u koncesiji.
Za štetu od pada stabla po općim pravilima obveznog prava, na prvom je mjestu odgovoran vlasnik zemljišta na kojemu je stablo raslo. Neodržavane grane ili stablo mogu predstavljati opasnu stvar, u kojem slučaju za štetu od opasne stvari po objektivnom kriteriju opet odgovara vlasnik odnosno imatelj. Nadalje, sve da je stablo i raslo na samoj parkirališnoj površini, za štetu od pada stabla bio bi odgovoran vlasnik zemljišta odnosno davatelj koncesije, a ne Autotrans kao koncesionar. U tom pravcu na parkirališnom je prostoru jasno i vidljivo istaknuta obavijest da Autotrans ne odgovara za vozila i stvari u vozilima.
Gosp. Jileku je sve navedeno strpljivo objašnjeno od strane zaposlenika i odgovornih osoba Autotransa, te mu je kao izraz dobre volje ponuđen i besplatni prijevoz, međutim kao što je iz članka vidljivo, on ne prihvaća propisani i uobičajeni postupak prijave i obrade štete, već prijetnjom objave slučaja u medijima, putem pritiska očito štetu pokušava naplatiti upravo od Autotransa d.o.o., koji ni po kojem osnovu nije odgovoran.
Budući da je gosp. Jilek izjavama u medijima, pa i u članku objavljenom na portalu Jutarnjeg lista, objektivno narušio poslovni ugled društva Autotrans d.o.o., to će društvo protiv njega biti prisiljeno pokrenuti sudski postupak naknade štete zbog povrede ugleda.“