NISU PRIHVATILI REKLAMACIJU

'SKUPE KOPAČKE ZINULE SU NAKON SAMO 3 UTAKMICE' Vlasnik trgovine: 'Kopačke su alat za rad'

 Čitateljica Slobodne Dalmacije

Povodom članka koji je nedavno objavila Slobodna Dalmacija, a vezano uz kupovinu 'zlatnih' kopački marke Nike Mercurial, model Superfly AG-R, u trgovini MG u Splitu za poprilično visoku cijenu od 2099 kuna, i to na sniženju, koje su se nakon navodna tri nošenja odlijepile, redakciji splitskog lista javio se vlasnik trgovine Miro Grizelj, nudeći potvrde kako su oni kao trgovci napravili sve što su i trebali po zakonu, dok je kupac trebao prihvatiti činjenicu da je sam oštetio kopačke koje su i dalje bile za upotrebu, što je i pokazalo nezavisno vještačenje.

- Imamo 23 godina iskustva rada sa sportskom opremom, te nismo nikad iznevjerili povjerenje kupaca. Poslujemo po zakonima Republike Hrvatske i kao trgovci dobro znamo svaku odredbu oko pitanja vezanih uz reklamacije. Ako kupac želi reklamirati kupljeni proizvod, mi smo dužni isti primiti pismenim putem. Kupac je upoznat da to može napraviti dolaskom u trgovinu, slanjem pisma poštom ili pak e-mailom.

U ovom konkretnom slučaju s stranci smo omogućili da se očituje i objasni kako je nastalo oštećenje. Unutar zakonskog roka od 15 dana mi smo dužni odgovoriti kupcu pismenim putem, što smo i napravili. Kupac očito nije bio zadovoljan našim negativnim odgovorom koji se, pak, temelji na procjeni stručne komisije koja je utvrdila da je oštećenje na kopačkama nastalo upotrebom sile, a nipošto tvorničkom greškom!

Unatoč svemu, mi smo opet ponudili mušteriji još jedno vještačenje i to na naš teret, što smo i dužni po zakonu, no u potonjem slučaju kupac nije zatražio reviziju slučaja, na što ga je i upozorila tržišna inspekcija i vratila ponovno nama slučaj - kazao je Miro Grizelj.

Pravo na vještačenje

Naime, prema zakonu, ako kupac nije zadovoljan odgovorom trgovca u pitanju reklamacije, dužan je pismenim putem zatražiti reviziju reklamacije, što u ovom slučaju nije napravio.

- Iako se obratio tržišnoj inspekciji, oni su ga vratili natrag nama. Mi smo, pak, zaista napravili sve što smo trebali, a kupac bi trebao realno priznati kako nije pazio na proizvod. Svaki kupac naime, prilikom kupnje upozoren je što se može dogoditi proizvodu, a to je u slučaju kopački - oštećenje silom.

Pa ne treba puno logike da svatko shvati da se ovdje radi o kopačkama koje ne stoje u vitrinama nego su alat za rad na terenu i kao takve podložne oštećenjima. Uostalom, cijena ne znači da će proizvod duže trajati već da je riječ o finijim i skupljim materijalima koji su podložniji pucanju i drugim oštećenjima, čega kupac treba biti svjestan, a mi smo ga uostalom prethodno i upozorili na tu činjenicu - zaključio je Grizelj u izjavi za Slobodnu Dalmaciju.

Nalaz vještaka

- Nismo utvrdili elemente koji bi upućivali na to da su oštećenja nastala kao posljedica materijalnog nedostatka proizvoda, a njihove karakteristike i mjesto nastanka upućuju na okolnosti upotrebe proizvoda, odnosno kontakata koji se događaju prilikom igranja nogometa.

Također, utvrdili smo da su oštećenja lokalnog karaktera širine cca 10 mm, nemaju naznake daljnjeg širenja i kao takva ne umanjuju upotrebna svojstva proizvoda, te smo stoga mišljenja da reklamacija nije opravdana - stoji u nalazu stalnog sudskog vještaka za tekstil, kožu i obuću Marijana Povodnika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 10:35