VELIKO PRIZNANJE

TRIJUMF U BERLINU Native Ad Studio Hanza Medije na svjetskoj dodjeli nagrada Native Advertising Instituta osvojio dva zlata i srebro!

Na fotografiji slijeva nadesno: direktorica prodaje digitalnih medijskih rješenja Stella Antunović, direktorica Native Ad Studija Ana Plišić, direktor digitalnih operacija Dejan Orešković, članica Uprave Ana Hanžeković i Igor Cenić, voditelj odjela marketinga, prodaje i pretplate
 Hanza Media

Native Ad Studio Hanza Medije direktorice Ane Plišić ostvario je sjajan rezultat na svjetskoj dodjeli nagrada Native Advertising Instituta. S tri osvojene nagrade za svoje projekte iza sebe je ostavio najveće svjetske medijske kuće poput Murdochovog News Corporationa i njemačkog Bilda, te se s berlinske dodjele, koja je održana u srijedu, 16. studenog, u Hrvatsku vraća s dva zlata i jednim srebrom.

- Veliko mi je zadovoljstvo što je Hanza Media pokazala da je po ljudskim, produkcijskim i kreativnim potencijalima ravnopravna najboljim svjetskim medijima. Naš je zadatak kao Uprave stvoriti okruženje u kojemu će se ti potencijali u potpunosti realizirati. Presretni smo zbog današnjih nagrada, one su dokaz da smo na pravom putu. Ovo je dobra vijest i za cijelu hrvatsku medijsku scenu, jer pokazuje da ona može ravnopravno sudjelovati u izgradnji globalnih trendova u komunikaciji. Ovo je i potvrda našoj publici i partnerima da Hanza Medija stalno ulaže sve napore kako bi njeni proizvodi bili na vrhunskoj razini, izjavila je nakon dodjele nagrada u Berlinu članica Uprave Hanza Medije Ana Hanžeković.

Prvo zlato osvojeno je u kategoriji Online mediji

Konkurenti Native Ad Studiju u ovoj kategoriji bili su norveška agencija Saatchi & Saatchi Norway te belgijska medijska kuća Mediafin, a Hanza Media je nagradu osvojila za projekt Vruća mapa “Koliko je sigurno vaše susjedstvo” koja je izrađena u suradnji s Croatia osiguranjem.

Pogledajte video s dodjele nagrade:

Vruća mapa Hrvatske “Koliko je sigurno vaše susjedstvo”, koju je sponzoriralo Croatia osiguranje, prva je interaktivna mapa koja je svakom građaninu pokazala koliki je rizik u njegovu gradu od poplave, požara, provale ili potresa. Tim Hanza Medije za data novinarstvo na čelu s Kristinom Turčin i Dušanom Miljušem analizirao je podatke MUP-a, PMF-a, Hrvatskih voda i Zavoda za statistiku, a Filip Šarić vodio je tim za 2D i 3D animaciju.

Pogledajte interaktivnu mapu Hrvatske 'Koliko je sigurno vaše susjedstvo' ovdje.

Još jedno zlato osvojeno je u kategoriji Video

Videospecijal Native Ad Studia Hanza Medije 'HGSS: Potresna svjedočanstva o hrabrosti i požrtvovnosti', koji je sponzorirala Dacia Hrvatska, bio je među top 20 najgledanijih videopriloga na portalu Jutarnji.hr u posljednjih šest mjeseci. Kvalitetu samog projekta dokazuje i zlato Native Advertising Instituta osvojeno u kategoriji Video, čime su svjetski poznati konkurenti, njemački Bild i američki Forbes, ostali iza nas.

Video specijal za Daciu Duster u tri nastavka “HGSS: Svjedočanstvo o hrabrosti i požrtvovnosti”, redateljice Antonije Mamić, prikazuje koliko su jednostavnost, velikodušnost i pouzdanost značajne vrijednosti u svakodnevnom životu. Serijal je pogledalo gotovo milijun ljudi. Istodobno, reportažu Maria Pušića u Jutarnjem listu pročitalo je više od 239.000 ljudi. Video specijale pogledajte ovdje (1., 2., 3.).

Hanza Media
Ana Plišić i Branimir Klarić, direktorica i glavni dizajner Native Ad Studija

Projekt Hanza Medije u kategoriji Serija sponzoriranih priloga osvojio je srebro

NewsCorp Studios te Business Insider bili su konkurenti Native Ad Studiju Hanza Medije u kojoj je naša native kampanja ‘Istražimo svijet zajedno’ za Qatar Airways osvojila srebrnu nagradu (prvo mjesto osvojio je Business Insider).

Serija od osam priloga na Jutarnji.hr imala je cilj pružiti čitateljima korisne i personalizirane informacije kakve se ne mogu pronaći u turističkim vodičima i to kroz digital storytelling i interaktivni dizajn. Autorica Nađa Irena Fišić, koja je živjela na Baliju i drugim destinacijama iz serijala, prenijela je autentične preporuke i svjedočanstva o svakodnevnom životu Hrvata koji žive na spomenutim destinacijama. Serijal je pročitalo više od 175 tisuća čitatelja Jutarnji.hr, a glavni suradnik na projektu za digitalnu strategiju bio je Zvonimir Pelko iz Hanza Digitala.

Pogledajte specijal 'Istražimo svijet zajedno' ovdje.

O nagradama Native Advertising Instituta i Native Ad Studiju Hanza Medije

Dodjela nagrada Native Advertising Instituta trenutno je najrelevantniji izbor u području native oglašavanja, novog, nekonvencionalnog oblika komuniciranja usmjerenog na potrebe korisnika. Dokazuje to i popis nagrađenih medija: osim Hanza Medije, laureati su postali i Politico, New York Times, Netflix, VG i Business Insider.

Native Ad Studio Hanza Medije prva je kreativna agencija u Hrvatskoj specijalizirana za premium native advertising, osnovana u ožujku 2015. Odluku o ulasku u uži krug te konačno dodijeljenim nagradama donio je žiri međunarodnog Native Advertising Instituta sastavljen od 30 svjetskih eksperata iz područja medija i marketinga.

Svaki projekt trebao je zadovoljiti pravila Internet Advertising Biroa (IAB), a kvalitetu, strategiju i egzekuciju ocjenjivali su marketinški stručnjaci, urednici i vodeći ljudi Digital First Medije, Mashablea, New York Timesa, Brand Moversa i drugih medijskih kuća, advertising agencija i native advertising platformi. Za nagrade se još natječu T Brand Studio New York Timesa, Politico, AOL, Netflix i nekoliko utjecajnih skandinavskih organizacija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 00:15