POSTANITE DIO TIMA

Želiš izazovan, uzbudljiv i inovativan posao? Svjetski nagrađivani Native Ad Studio HANZA MEDIJE zapošljava!

 
Tim Native Ad Studija stvara native proizvode na temelju design thinking metodologije
 Hanza Media

Želiš aplicirati tehnologiju onako kako se još nitko nije dosjetio i unutar tržišta gdje se još nitko nije usudio? Jasno ti je da je user-focused dizajn proizvoda, usluga, procesa, sistema jedini mogući poslovni model budućnosti? Voliš izazove, riskiraš, učiš na padovima, učiš na uspjehu svjestan da u svijetu izloženom nesagledivo brzom razvoju tehnologije jučerašnje znanje danas vrijedi znatno manje? Izvanredno!

NATIVE AD STUDIO HANZA MEDIJE, prva kreativna agencija za premium native advertising koja je dio najveće medijske kuće u Hrvatskoj, traži ljude za izazovan, uzbudljiv posao u kojem je inovacija imperativ. U sklopu Native Ad Studija radi i Design Thinking Studio, a svi native proizvodi rade se na temelju design thinking metodologije, uz implementaciju tehnologije i s ciljem zadovoljenja ljudskih potreba.

Držeći se pravila visoke relevantnosti i kompetencije Native Ad Studio Hanza Medije osvojio je tri svjetske nagrade (pogledaj više).

HANZA MEDIA je vodeća medijska kuća na tržištu, koja u svom portfelju ima troje dnevne novine, dvadeset magazina i više od deset digitalnih medijskih platformi. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez stručnih, inovativnih, fleksibilnih i visoko motiviranih zaposlenika orijentiranih na timski rad.

Zagreb, 170616.
U Oris Kuci arhitekture odrzana Design Thinking radionica Zagreb Smart City.
Na fotografiji: radionica u tijeku - Tim D.
Foto: Dragan Matic / CROPIX
CROPIX

Tim Native Ad Studija stvara native proizvode fokusirane na ljudske potrebe na temeljima design thinking metodologije.

Postani i ti dio uspješnog tima Hanza Medije. Pošalji svoj CV!

Pozicija: Design Lead / Glavni dizajner Native Ad Studija Hanza Medije

Opis posla:

  • Definiranje vizualnih identiteta i brandinga za print, online, mobile i omnichannel native proizvode
  • Osmišljavanje, prezentacija i produkcija kreativnih grafičkih i multimedijalnih rješenja za native proizvode
  • Izrada konceptualnih dizajna, front-end dizajna i dizajna korisničkih sučelja
  • Data vizualizacija
  • Nadgledanje realizacije svih multimedijalnih dizajn projekata
  • Predlaganje unapređenja i inovacija, te mjera za optimizaciju u radu s grafičkim i multimedijalnim elementima

Uvjeti:

  • VSS
  • Iskustvo rada na projektima produkcije i implementacije web dizajna, kao voditelj projekta ili član tima u trajanju od najmanje 3 godine
  • Reference rada na projektima koji uključuju produkciju dizajna za samostalne landing stranice i mikrosajtove prema RWD principima te mobilne i Facebook aplikacije
  • Izražen osjećaj za estetiku vizualne web komunikacije, kao i široko praktično znanje o korištenju različitih tipografskih elemenata u navedene svrhe
  • Poznavanje design thinking metodologije
  • Odlično poznavanje pravila i standarda te dokazana praksa rješavanje različitih UX/UI izazova na području desktop i mobilnih sučelja
  • Napredno poznavanje i rad s HTML5 te CSS3 tehnologijama
  • Osnovno poznavanje i rad s JavaScript (jQuery) tehnologijama
  • Osnovno poznavanje i razumijevanje barem jednog fronted frameworka

Pozicija: Project Lead / Voditelj projekata Native Ad Studija Hanza Medije

Opis posla:

  • Osmišljavanje i priprema novih native proizvoda, te nadziranje postojećih projekata Native Ad Studija
  • Izrađivanje omnichannel strategija
  • Provođenje customer researcha, odgovornost za UX i efektivnost native proizvoda
  • Apliciranje sustava mjerenja uspješnosti projekata i analiziranje ostvarenog
  • Predlaganje metoda poboljšanja s ciljem povećanja efikasnosti produkcije
  • Praćenje najnovijih trendova u svim relevantnim industrijama i prepoznavanje relevantnog sadržaja
  • Praćenje trendova na tržištu s ciljem stvaranja novih izvora prihoda

Uvjeti:

  • VSS
  • Ekstenzivno iskustvo rada na projektima s visokom razinom upotrebe digitalnih tehnologija, kao voditelj projekta ili član tima u trajanju od najmanje 3 godine
  • Razumijevanje novih poslovnih modela i koncepata u digitalnoj eri
  • Poznavanje design-thinking metodologije
  • Visoko razvijena vještina kreativnog razmišljanja
  • Sistematičnost, analitičnost, samostalnost i ustrajnost u radu, proaktivnost i inicijativa
  • Odlično poznavanje najmanje jednog stranog jezika

Svoje zamolbe sa životopisom molimo da pošaljete na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije do 1.09.2017. do 16,00 sati.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 12:46