POZIVNI NATJEČAJ

MOL GRUPA TRAŽI INOVATIVNE START-UPOVE Odabrane tvrtke dobit će pristup MOL-ovoj maloprodaji i velikoj bazi korisnika kako bi testirale svoja rješenja

Sjedište MOL-a u Budimpešti
 Tomislav Krišto/Hanza Media

MOL Grupa objavila je pozivni natječaj za start-upove s inovativnim rješenjima s područja mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga te big data start-upove. Ovaj tromjesečni program koji će se odvijati u Budimpešti, u suradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namijenjen je start-upovima čija rješenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe 2030.: postati prvi izbor kupaca u pokretu.

MOL Grupa na sudjelovanje u programu poziva start-upove čija su rješenja trenutno u razvijenoj fazi rasta. MOL će program implementirati zajedno s inkubator agencijom Design Terminal iz Budimpešte, koja posjeduje praktično iskustvo i dokazanu uspješnost u suradnji sa start-upovima.

Program koji kreće u siječnju, trajat će tri mjeseca i odvijat će se u Budimpešti, u Mađarskoj. Prijave se zaprimaju od 22. rujna, a natječaj je otvoren za start-upove koji su spremni za testiranje svojih inovativnih rješenja (faza prototipa ili minimalno funkcionalnosti proizvoda) s područja mobilnosti, loyalty marketinga i big data, maloprodajnih usluga, kao i dostave paketa i sustava distribucije. Selekcijski proces imat će dvije faze – online prijavu, nakon koje će uslijediti selekcijski kamp, gdje će odabrani kandidati imati priliku predstaviti svoja rješenja, timove i vizije te o njima razgovarati s predstavnicima MOL Grupe i agencije Design Terminal.

U okviru selekcijskog kampa, održat će se pitch natječaj, kada će 4-5 start-up tvrtki biti odabrano za izravnu suradnju s vodećom kompanijom u Srednjoj i Istočnoj Europi te za korištenje međunarodne baze od 10 milijuna kupaca i velike maloprodajne mreže. Sudionici programa dobivat će individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih lidera MOL Grupe te iz velikog mentorskog tima agencije Design Terminal, a na raspolaganju će im biti i različite radionice i uredski prostor. Na kraju programa, uspješni start-upovi mogli bi dobiti priliku za uspostavljanje dugoročnog partnerstva s MOL-om, u funkciji dobavljača inovativnih proizvoda i usluga.

MOL Grupa vjeruje kako su napredak u tehnologiji te nove navike potrošača iz temelja promijenili čitavu industriju, a posebice onaj dio koji se dosad smatrao maloprodajom goriva. Strategija MOL Grupe 2030. temelji se na pretpostavci da pred trenutne načine poslovanja treba postavljati izazove kako bi kompanija zadržala vodstvo u razdoblju nakon vrhunca potražnje za motornim gorivima. U MOL-u, inovacije vide kao jedan od načina za odgovaranje na potrebe kupaca koji se mijenjaju velikom brzinom te su odlučili zaviriti u start-up zajednicu i potražiti ideje koje će iskustvo korisnika podići na sljedeću, višu razinu.

Rok za podnošenje prijava je 23. listopada 2017. Kako biste saznali više o programu, posjetite web stranicu http://mol.designterminal.org, a kako biste saznali više o novoj strategiji MOL Grupe, posjetite web stranicu http://molgroup.info/strategy2030.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 18:59