Ako dečke u društvu častite cigarama i viskijem, za najboljeg prijatelja birate muškarca a ne ženu, ne zamarate se ženskim tračevima i kremama protiv bora, razmišljate globalno, više polažete na intelekt nego na fizički izgled te ste odvažan i pouzdan prijatelj, prema novoj kategorizaciji muškog roda vi ste - uberseksualac.
Iako se radi o novom, idealnom tipu muškarca, prema malom istraživanju tvrtke Proctor&Gamble prikazanom jučer u Lobby baru u Vukovarskoj, u Zagrebu je takvih jako malo.
Na četiri improvizirane situacije, u kojima mlade i, naravno, atraktivne djevojke upadnu u “nevolje” i zatraže pomoć muškarca, čak 365 osoba pokraj njih je prošlo, a samo 65 se zaustavilo i pružilo pomoć.
- Ovdje je stvar samo kulturnog ponašanja. Svatko će pomoći dami u nevolji, ali uberseksualac će to napraviti sa stilom - prokomentirao je istraživanje pisac Hrvoje Šalković dok se u dvorani vodila rasprava o odlikama i karakteristikama uberseksualaca.
Taj novi, idealni tip muškarca, prema raspravi odabranih sugovornika, nešto je čemu svaka osoba treba težiti. U usporedbi s bivšim tipologijama - metroseksualca, nanoseksualca ili retroseksualca, ovaj idealni muški primjerak u svakom će trenutku pokazati svoju ženstvenu stranu, a istodobno zadržati svoju muževnost. On će pomoći dami u nevolji, čak će uz nju i zaplakati, ali nikada se neće upustiti u pričanje tračeva niti će za svog najboljeg prijatelja odabrati suprotni spol. Sa strane psihologije, kako kaže jedna od sugovornica rasprave Martina Trboglav, oni su kompletne ličnosti i teže kvaliteti u svemu što rade. Za radijsku voditeljicu Sonju Šarunić, takvi su muškarci nešto o čemu možemo samo sanjati, dok etnolog Sandi Blagonić u njima vidi samo proizvod zapadnjačke marketinške kulture.
- Radi se o medijskom produktu koji treba zadovoljiti interese kapitalističke prodaje - rekao je Blagonić.
Budući da ovi novi tipovi muškaraca tek stupaju na svjetsku medijsku scenu, mini glasovanje pet odabranih žena, među deset odabranih muškaraca, ponudilo je svoj izbor hrvatskog uberseksualca, a odabir je pao na izbornika “vatrenih” Slavena Bilića, glumca Krešimira Mikića i njegova kolegu Radu Šerbedžiju.
Mario Tomas
Iako se radi o novom, idealnom tipu muškarca, prema malom istraživanju tvrtke Proctor&Gamble prikazanom jučer u Lobby baru u Vukovarskoj, u Zagrebu je takvih jako malo.
Na četiri improvizirane situacije, u kojima mlade i, naravno, atraktivne djevojke upadnu u “nevolje” i zatraže pomoć muškarca, čak 365 osoba pokraj njih je prošlo, a samo 65 se zaustavilo i pružilo pomoć.
- Ovdje je stvar samo kulturnog ponašanja. Svatko će pomoći dami u nevolji, ali uberseksualac će to napraviti sa stilom - prokomentirao je istraživanje pisac Hrvoje Šalković dok se u dvorani vodila rasprava o odlikama i karakteristikama uberseksualaca.
Taj novi, idealni tip muškarca, prema raspravi odabranih sugovornika, nešto je čemu svaka osoba treba težiti. U usporedbi s bivšim tipologijama - metroseksualca, nanoseksualca ili retroseksualca, ovaj idealni muški primjerak u svakom će trenutku pokazati svoju ženstvenu stranu, a istodobno zadržati svoju muževnost. On će pomoći dami u nevolji, čak će uz nju i zaplakati, ali nikada se neće upustiti u pričanje tračeva niti će za svog najboljeg prijatelja odabrati suprotni spol. Sa strane psihologije, kako kaže jedna od sugovornica rasprave Martina Trboglav, oni su kompletne ličnosti i teže kvaliteti u svemu što rade. Za radijsku voditeljicu Sonju Šarunić, takvi su muškarci nešto o čemu možemo samo sanjati, dok etnolog Sandi Blagonić u njima vidi samo proizvod zapadnjačke marketinške kulture.
- Radi se o medijskom produktu koji treba zadovoljiti interese kapitalističke prodaje - rekao je Blagonić.
Budući da ovi novi tipovi muškaraca tek stupaju na svjetsku medijsku scenu, mini glasovanje pet odabranih žena, među deset odabranih muškaraca, ponudilo je svoj izbor hrvatskog uberseksualca, a odabir je pao na izbornika “vatrenih” Slavena Bilića, glumca Krešimira Mikića i njegova kolegu Radu Šerbedžiju.
Karakteristike uberseksualca:
- krase ga dobra djela - samosvjesni su - poštuju žene - razmišljaju globalno - povjerljivi su - suosjećajni - prirodni - markatni - šarmantni - više polažu na intelekt nego na fizički izgled - strana im je svaka grubost i tipična muška neurednost - za najboljeg prijatelja biraju muškarca a ne ženu - predstavljaju spoj tradicionalnih vrijednosti - odvažni i pouzdani prijatelji - kad ne briju preko noći izraslu bradu, djeluju skladno i uredno - dečke u društvu časte cigarama i viskijem - ne zamaraju se ženskim tračevima i kremama protiv bora - ponekad su malo odsutni |
Mario Tomas