Zeleni čaj produžuje život

Objavljeno: 13.09.2006

CHICAGO - Studija provedena nad više od 40.000 ljudi u Japanu pokazala je da oni koji piju mnogo zelenog čaja duže žive, rekli su u utorak istraživači.

Istraživanje doktora Shinichija Kuriyame i kolega na japanskom sveučilištu Tohoku u Sendaiju, pokazalo je da je napitak posebno učinkovit u borbi protiv srčanih bolesti ali i da nije smanjio stopu smrtnosti od raka, kako su pokazale neke ranije studije provedene na životinjama.

Antioksidansi polifenoli nađeni u zelenom čaju mogli bi objasniti pozitivan učinak čaja na duljinu života, kaže se u studiji objavljenoj ovoga tjedna u časopisu Journal of the American Medical Association.

Studija rađena 11 godina provedena je u sjeveroistočnom Japanu, regiji gdje 80 posto stanovništva pije zeleni čaj, a više od polovice pije tri ili više šalice dnevno.

Oni koji su pili pet ili više šalica čaja dnevno tijekom 11 godina imali su 16 posto manju stopu smrtnosti općenito, a posebice od srčanih oboljenja. Tijekom prvih sedam godina studije stopa smrtnosti onih koji su pili mnogo čaja bila je 26 posto manja nego kod ostale populacije. Studija je provedena nad populacijom starosti od 40 do 79 godina.

(Hina, Reuters)



Broj preporuka: 0

ARHIVA ČLANAKA

NOVA KANTA U VITRINI

Guardiola se oprašta 14. trofejom! Barcelona u finalu Kupa kralja razbila Athletic!

Nogometaši Barcelone osvojili su 26. puta u povijesti Kup kralja. U finalnoj utakmici pobijedili su Bilbao 3-0

NAJ MOMČADI EUROPE

Real Madrid i Barcelona jači su od Španjolske, Hrvatska kao Tottenham

Dakle, u hipotetskom okršaju "spursa" i naše reprezentacije vjerojatno bi pobijedio onaj za kojeg bi igrao - Luka Modrić... Inače, Hrvatska je na ovoj tablici šesta reprezentacija Europe

ČEKA GA LOREN

Cro Cop uoči Madrida: Znam da su Španjolci odlični u nogometu, da vidimo kakvi su u K-1!

'Gledao sam neke njegove dvoboje, primjerice lanjski protiv Tyronea Sponga i zaključio da se radi o solidnom borcu bez previše mana. Ipak, mislim da ću pobjednički zaključiti nedjeljni meč'

Jutarnji TV

Na video servisu YouTube nedavno je otvorena stranica ThePetCollective koja je namijenjena kućnim ljubimcima i njihovim vlasnicima. Jedna je korisnica tako željela dočarati koliko je njezin pas fasciniran sredstvima za čišćenje pa je snimila video sa svojim velškim korgijem. Što se pritom zapravo dogodilo, pogledajte u videu!

Birajte između treninga pilatesa, fatburning vježbi ili workmeout!
Waz Observer
Sportske novosti
Auto klub

FESTIVAL ŽIDOVSKOG FILMA

Objavljujemo dobitnika za otvaranje 6. festivala židovskog filma Zagreb

Već šestu godinu za redom u Zagreb stiže jedinstvena kulturološka manifestacija – Festival židovskog filma.

21 JUMP STREET

Objavljujemo sretne dobitnike 21 Jump Streeta

Od ovog četvrtka, 10.5., u svim hrvatskim kinima započinje se prikazivati akcijska komedija „21 Jump Street" snimljena prema istoimenoj, vrlo popularnoj televizijskoj seriji iz 80-tih godina, a koja je proslavila tada još uvijek nepoznatog glumca Johnnyja Deppa.

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

Europa digital mreža: Autoklub | Cafe.hr | Centar Zdravlja | Crochef.com | Dubrovački vjesnik | GameLand | Globus | Gloria | Gloria Shop | Gorila | Igralica | Jutarnji list | Jutarnji klub | Jutarnji nekretnine | Lektire | MojFaks | MojKvart | Moj spoj | Moja edukacija | Neon | Otvoreno more | Ptičica | Punkt | Slobodna Dalmacija | Sportske novosti | Stilist | Šibenski list | Teen | Teen.hr | Teen385 | Vita | Životopis | Znanost.com

WAZ: Der Westen