12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

 

Drugačijom kampanjom hrvatski modni brend DeLight predstavlja ono što moda uistinu treba biti – osjećaj! Od prvog dana kada je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati modu za stvarne, ali samosvjesne i odlučne žene. Žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje slijepo ne slijede trendove, ali žele u svom ormaru vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih materijala, nosivu u svako doba dana i odjeću koja laska ženskoj figuri. Kao predvodnici trendova prvi su u sezoni jesen-zima 2016-2017. izbacili power suit koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije, a kaputi od kašmira i vune koji odišu luksuzom i elegancijom nalaze se na listi želja mnogih žena.

„Odavno je poznato da ono što nosite utječe ne samo na percepciju ljudi o vama, nego i na vas same. Naša misija je žene učiniti sretnima. Ne stremimo kreacijama koje se obuku jednom i nikada više. Našim kolekcijama želimo vratiti duh nekih prošlih desetljeća kada se promišljalo o modi, kada su žene nosile odjeću krojenu po mjeri i pažljivo je kombinirale s modnim dodacima. Smatramo da smo u protekle dvije godine i uspjeli u tome. Naše klijentice DeLight komade nose iz sezone u sezonu s istim oduševljenjem i srećom kao i prvoga dana. I zato smo se odlučili za ovakvu kampanju kojom želimo pokazati kako DeLight nije samo odjeća, DeLight je osjećaj.“ - pojasnio je Ivan Friščić, kreativni direktor brenda, ideju za kampanju.

Iza dvanaest vizuala stoji 12 različitih žena, 12 sudbina, 12 poslovnih uspjeha; i na koncu, 12 žena koje prepoznaju DeLight od njegovih početaka. Zanosna Mila Elegović ne krije svoju ljubav prema DeLightu s kojim dijelu istu estetiku. Ne pristaje na kompromise kada su u pitanju kvaliteta materijala i izrada i ističe kako se u omiljenom kaputu osjeća – luksuzno. Jedna od najljepših hrvatskih glumica, Sanja Vejnović u DeLight crnom odijelu osjeća se istovremeno moćno i ženstveno. Ana First, direktorica prodaje za jugoistočnu Europu, Falkensteiner Hotels & Residences, u DeLight odjeći osjeća se odvažno, a mala crna haljina sa zanimljivim dodacima najdraži joj je DeLight komad. Poduzetnica i vlasnica Ženskog rokovnika, Dunja Tadić bila je inspiracija DeLight timu za kreiranje power suita, a ona sama kaže kako joj je svako DeLight odijelo jedinstveno pa se i ona svaki put kada ga odjene tako osjeća.

Nepobjediva, strastvena, elegantna samo su još neki osjećaji koje DeLight odjeća izaziva, a ovih 12 žena, zaštitnih lica ove kampanje složne su u tome da je moda za njih upravo taj osjećaj i emocija koju su pokazale u ovoj kampanji. Cilj DeLight tima je ženstvenim krojevima, modernim dizajnom i prirodnim materijalima svaku ženu prije svega obući u osjećaj nepobjedivosti i posebnosti. Ta nepobjedivost istaknuta je i kroz Yves Saint Laurent makeup koji svakoj ženi dopušta da bude najbolja verzija sebe i da naglasi svoju individualnost.

Autor fotografija: Matea Smolčić Senčer

Video: Marko Gregurić (www.samojako.co).

Frizure: Josip Mirković za Fabula de Forma

Make up: Ines Krajnović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. travanj 2024 01:47