3A Composites Core Materials

Dvije hrvatske agencije potpuno su transformirale globalnu kompaniju 3A

3A Composites Core Materials

Dvije hrvatske agencije potpuno su transformirale globalnu kompaniju 3A

  • 08. travnja 2019.

    Dvije uspješne hrvatske agencije zavile su globalno prisutnu švicarsku firmu u novo ruho. 3A Composites Core Material pioniri su kompozitne industrije. Firma posluje na pet kontinenata te se može pohvaliti s najvećim portfeljem kompozitnih materijala napravljenih od PET pjene i balsa drveta.

    Anja Bauer Minkara, osnivačica agencije Fabular iz Zagreba

     

    S preko 75 godina iskustva i 1500 zaposlenih, 3A se od početka posvetio razvoju snažnih no lakih materijala kao temelja za proizvodnju otpornih, održivih i energetski učinkovitih proizvoda. Međutim, njihov stari identitet nije jasno ilustrirao vrijednosti kojima se vode sve te godine. Naše domaće agencije, Fabular i Q Software, zaslužne su za rješavanje upravo tog problema te otvaranju novih vrata za 3A.

    Problem

    Neusklađenost između vizualnog identiteta firme i vrijednosti održivog razvoja kojom se vodi.

     

    Cilj

    Projicirati imidž klijenta kao napredne tvrtke posvećene održivom razvoju.

    Metoda

    Kreirati i ispričati novu priču zajedno s obnovljenim verbalnim i vizualnim identitetom. Priča se fokusira na strasti i ustrajnosti u kreiranju novih proizvoda koji su snažniji, laganiji i zeleniji do srži, čime se doslovno i preneseno opisuje od čega su sastavljeni - materijala koje proizvodi C3.

    Rezultat

    Švicarska firma započela je svoje novo poglavlje pod novim sloganom "Budućnost je zelenija", a ključna je poruka njihove nove priča postala "Jača, lakša i zelenija budućnost". Ta je poruka dostavljena na sva njihova tržišta na način koji približava ulogu firme u svakodnevnom životu klijenata i građana. Posebna je pažnja dana željeznicama, brodogradnji, avioindustriji, autoindustriji, građevini, interijerima, industriji i obnovljivoj energiji, te ključnim granama - proizvodima, inženjeringu, održivom razvoju i društvenoj odgovornosti.

     

    Posvećenost održivosti i budućnosti odražava se i u novom vizualnom identitetu. Dizajneri su kreirali novi izgled brenda u tonovima koji asociraju na futurizam i održivi razvoj. 3A danas se vodi trima planovima - društvenim, okolišnim i industrijskim. Sa starim ciljevima i novim izgledom, danas ulažu u lokalne zajednice, razvijaju nove tehnologije za održiviju proizvodnju te provode istraživanja o stanju u našem okolišu. Osim izdržljivosti, održivosti i lakoći svojih materijala, 3A je ponosna firma jer ne čini kompromise u kvaliteti, što je sada i jasno u njihovom upotpunjenom identitetu.

     

    Iz Fabulara napominju kako je ova uspješna suradnja rezultat već tada postojanog partnerstva između švicarske firme i Q Softwarea, koji je također prošao kroz rebrending s Fabularom. O suradnji na projektu, osnivačica agencije Anja Bauer Minkara imala je samo lijepe riječi.

    "S 3A CCM-om surađujemo već više od godinu dana, zajedno s Q Softwareom. Mi radimo brending, priču o brendu, komunikaciju, vizualni identitet, a Q dizajn i development web stranice i SEO. Ova suradnja, samo je još jedan dokaz da Hrvatska ima stručnjake svjetskih razmjera."

    Želite li doznati više o rebrendingu pogledajte specijal Jutarnjeg lista: Ultimativni vodič kroz rebrendiranje malih i srednjih poduzetnika  s hyperlinkom  https://native.jutarnji.hr/rebrending/


    Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg lista

    OMOGUĆAVA FORTENOVA GRUPA