ALMAfashion kolekcija za hladnije vrijeme - u fokusu ženske obline

    AUTOR:
    • Promo

  • OBJAVLJENO:
  • 08.11.2019. u 10:30

Foto: Nikola Zoko

Moda je igra, a mi smo ti koji smišljaju pravila- rekla je stilistica Alma Premerl Zoko predstavljajući Lolitu - kolekciju za hladnije vrijeme svog modnog brenda ALMAfashion. I ovog puta fokus je na tijelu, u svoj svojoj (ne)savršenosti, ali i u spretnosti da se s dobrim spojevima i krojevima prekriju nedostatci i naglase aduti. 

Kolekciju za hladnije vrijeme čine hlače ravnih nogavica u kombinaciji s asimetričnim tunikama, tople jakne i kardigani, koketne dnevne haljine raskošnih volana, drske dnevne suknje, puno umjetne kože, tila i mekanih vunenih ogrtača.  Za Lolitu Alma koristi mahom prirodne tkanine koje naglašavaju ugodnost nošenja, ali i popularnu A formu u koja skriva obline ili otkriva siluetu.  I u ovoj se sezoni pojavljuju multifunkcionalni komadi koji se nose na barem dva načina, dvobojni predmeti koji su prilagođeni za nošenje u dnevnim i večernjim prigodama po čemu je ovaj brend poznat od svoje prve kolekcije.

Foto: Nikola Zoko
 

  • „Volim funkcionalnost u svakom trenu, posebno kad je odjeća u pitanju. Dobar odjevni predmet podiže samopouzdanje, vraća osmjeh na lice, pruža sigurnost. Kako nema više  i ovisno o vremenskim uvjetima treba biti prilagođen i hladnijem proljeću i toploj sredini jeseni. I dalje razvijam baznih 19 krojeva s kojima je počela priča o mojem modnom brendu koji su prilagođeni različitim oblicima građe.  U dizajnu pazim da su krojevi prilagođeni  tijelu, tako svaka 'jabučica' mojom tunikom lako prekrije donji trbuh, a kruškica sakrije bokove…   Alma fashion je uvijek svjež i drugačiji, ali i svevremenski. Ono što ste kupili u prošlim sezonama moderno je i ove, a novi komadi  služe kako biste stilski samo nadogradili ono što već imate u ormaru“ - rekla je Alma.

Foto: Nikola Zoko
 

Kampanja za hladnije vrijeme snimljena je na Zrinjevcu, a u glavnim ulogama su se našle dvije glumice - Mada Peršić i Mirta Zečević koje svojim oblicima građe tijela, ali i osobnostima utjelovljuju ALMAfashion Lolita ženu. Ona je uspješna i samosvjesna, lijepa i stvarna, nesputana i moderna, jednostavna i posebna u svakom svom koraku.

Kako bi naglasila moć domaće proizvodnje, Alma je u kampanju uključila još dva Hrvatska brenda- Borovo s kolekcijom Be Queen te prekrasne Jadran čarape.

Foto: Nikola Zoko
 

Gdje kupiti? ALMA fashion dostupan je u Rijeci (Pupa), Slavonskom brodu (Showroom),  Roses designer outletu (Fashion and Art),  Ljubljani (Hruška, Jabolko…), Kutini…,  a od jučer i na novom prodajnom mjestu u Zagrebu, trgovini  Jadran čarape (Vlaška 27).