Klikom do svjetskih destinacija

FlixBus je proslavio svoj treći rođendan, a saznali smo zašto uspješno obara sve rekorde i izazove

 
 CROPIX

Zamislite da vam je netko prije pet godina rekao kako ćete samo jednim klikom preko mobitela moći doći iz Zagreba do bilo koje svjetske destinacije ili grada u Hrvatskoj. Da, tada je to bilo nezamislivo, ali u protekle tri godine je postalo sasvim najnormalnija pojava i jedan od najjednostavnijih načina putovanja autobusom. Zeleni autobusi postali su prepoznatljivi u startu, a FlixBus je potvrdio svoj status lidera u međunarodnom prijevozu putnika u Hrvatskoj.

Bez obzira na koju destinaciju ste se uputili, FlixBus putnicima omogućava je besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatnu prtljagu te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska. FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku. Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.

FlixBus je upravo zbog svoje pristupačnosti i jednostavnosti proslavio tri godine uspješnog rasta i razvoja u Hrvatskoj. A u samo tri godine su s povezivanja četiri grada u Lijepoj našoj danas uspjeli pomoću 11 autobusnih partnera povezati više od 130 destinacija unutar Hrvatske s 12 država direktno. Tajnu nevjerojatnog uspjeha otkrio nam je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju.

Zagreb, 110619.
Matis, Trg Stjepana Radica.
Treci rodjendan Flixbusa u Matis lounge baru.
Na fotografiji: Ante Grbesa.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
CROPIX
Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju

Razvoj FlixBusa u Europi u samo šest godina je bio strelovit, a razvoj u Hrvatskoj, ako gledate iz perspektive veličine tržišta, bio je također izuzetno brz. S jedne strane radilo se o kombinaciji poslovnog modela koji je funkcionirao na drugim tržištima, a koji je preslikan ovdje sa specifikom lokalnog tržišta. Hrvatsko tržište je ipak tradicionalno autobusno tržište, imamo autobusne kompanije koje posluju i po 70-ak godina na tržištu. Upravo ta kombinacija poslovnog modela baziranog na suvremenim tehnologijama i iskustva tradicionalnog autobusnog tržišta Hrvatske je bila dobitna kombinacija”, pojašnjava Grbeša.

Poseban novitet koji su predstavili na proslavi rođendana su autobusi koji omogućavaju osobama s invaliditetom i poteškoćama u kretanju mogućnost uživanja u FlixBus destinacijama.

Danas od čitave flote imamo 20 autobusa koji su opremljeni s automatskim rampama za omogućen lagani pristup invalidima u invalidskim kolicima autobusu. Cilj je omogućiti bilo kojem potencijalnom putniku putovanja u luksuznim autobusima po svim europskim destinacijama”, s ponosom naglašava Grbeša.

Zagreb, 110619.
Matis, Trg Stjepana Radica.
Treci rodjendan Flixbusa u Matis lounge baru.
Na fotografiji: Ivan Saric.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
CROPIX

Osim vrhunskog voznog parka, FlixBus uspješno širi mrežu i izvan granica Hrvatske. Razvijaju se mreže u Bosni i Hercegovini, ulazi u Srbiju, a dodaju se nove linije na području Hrvatske. Konkretno radi se o linijama koje povezuju Slavoniju i Baranju s Dalmacijom. Ipak, tajna popularnosti FlixBusa leži u tome da im je najbitniji upravo krajnji korisnik što nam je pojasnio Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.

Kada radite svoj posao s ljubavlju i entuzijazmom kao svi FlixBus timovi, tada ništa nije teško. Jedna od garancija našeg uspjeha je taj entuzijazam i energija s kojima pristupamo poslu gdje je putnik u centru svih naših zbivanja. Jedna smo od rijetkih tvrtki koja se ne libi svoje korisnike pitati kako su zadovoljni uslugom koju su dobili. Kontinuirano provodimo ispitivanje naših putnika i njihovog zadovoljstva, a upravo taj stupanj preporuke je na zavidnih 92 posto. Mi bismo rekli zavidnih vrlo visokih 92 posto, a naši timovi će reći – samo 92 posto? Jer još uvijek postoji osam posto putnika koji su doživjeli svoje putovanje ne u onom svjetlu u kojem bi im mi to željeli priuštiti. Stoga činimo sve kako bi našim putnicima osigurali i udoban i financijski prihvatljiv i tehnološki pojednostavljen način putovanja. Kartu za putovanje možete kupiti sjedeći u naslonjaču u dnevnoj sobi putem mobitela, kartu ne morate printati, dođete na autobus i pokažete QR kod na svom zaslonu i vaš vozač autobusa zna da vi dolazite samo skeniranjem karte i vaše putovanje se može realizirati”, naglašava Čebohin.

Zagreb, 110619.
Matis, Trg Stjepana Radica.
Treci rodjendan Flixbusa u Matis lounge baru.
Na fotografiji: Dean Cebohin.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
CROPIX
Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju

A kakav bi ovo bio treći rođendan kada već ne bi imali planove za idući? U ovom trenutku pričamo o 130 destinacija unutar Hrvatske koje povezuju izravnim linijama s 12 europskih država i brojnim vezama diljem Europe. Ono što je cilj je svoju prisutnost i dalje proširiti, prije svega unutar Hrvatske.

Doći sa zelenim autobusima ove kvalitete i standarda u svaki kutak Lijepe naše nam je primarni cilj. Drugi cilj je svaki kutak Lijepe naše približiti Europi. Možemo se pohvaliti da smo uspostavili autobusne linije o kojima nitko do sada nije ni razmišljao. Povezali smo Slavoniju izravnim linijama s Češkom, Slovačkom, Austrijom i Mađarskom, a sve s razlogom kako bi se turistički potencijal Slavonije i Baranje približio našim susjedima. Cilj nam je promocija svih turističkih destinacija u Hrvatskoj, bez obzira radi li se o zimskom ili ljetnom turizmu, gastro-enološkom ili kulturološkom turizmu, sve to želimo u ovoj godini podići na još jedan viši nivo. Naravno, ne zaustavljamo se samo na Hrvatskoj, zagrebački ured vodi posao za jugoistočni koridor Europe. Ove godine nam je u cilju širenje posla u susjednoj Bosni i Hercegovini te otvaranje tržišta u Srbiji gdje mislimo podići destinacije poput Beograda i Novog Sada”, otkriva Čebohin.

A ukoliko još niste sigurni zašto baš odabrati FlixBus kao opciju putovanja autobusom, Grbeša je otkrio zašto više ne bi trebali razmišljati o tome.

Zagreb, 110619.
Matis, Trg Stjepana Radica.
Treci rodjendan Flixbusa u Matis lounge baru.
Na fotografiji: Ante Grbesa.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
CROPIX
Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju

„FlixBus iz nekoliko razloga. Prvi je što možete putovati do velikog broja destinacija, preko 2000 destinacija koje su vam udaljene samo jednim klikom i jednom kartom. Drugi razlog je što se u FlixBusu vaš glas čuje. Nije samo autobusni prijevoz od točke A do točke B, već želimo čuti što mislite i što želite kao putnik. Također, jedan smo od najpovoljnijih načina za putovanja Europom. Za sam kraj, imamo autobuse koji nisu stariji od dvije godine te su samim time visoko sigurno prijevozno sredstvo za naše putnike s najvišim ekološkim standardima, ali i najvišim komforom”, zaključio je. ”, zaključio je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 12:26