VIZUALNI IDENTITET

Osnivačica brenda Marra:

Nova brend strategija mojoj kozmetici dala je potpuno novi poslovni zamah. Klijenti su oduševljeni

Nakon mnogo godina u kozmetičkoj industriji, Marija Butković poželjela je pokrenuti svoju liniju dekorativne kozmetike, povukla je sredstva iz EU fondova i zatražila pomoć agencije koja joj je osmislila brend strategiju i novi vizualni identitet

"Dvadeset sam godina u kozmetičkoj industriji, nema koga nisam šminkala: glumice, glazbenice, radila sam na velikim projektima u kazalištu, na televiziji i u oglašavanju. Stvorila sam prepoznatljivo ime, svi su u svijetu make-upa znali za Mariju Butković. No, u jednom trenutku, kada sam počela širiti svoj biznis, to je postao problem. Nadrasla sam svoje ime, ja sam bila 'peak' svoje kompanije koja je postajala veća od mene, i to je trebalo promijeniti", priča nam poznata zagrebačka vizažistica Marija Butković koja je prije četiri godine otvorila svoju tvrtku i počela razvijati svoj posao.

Nakon toliko godina u kozmetičkoj industriji poželjela je i sama pokrenuti svoju liniju dekorativne kozmetike, povukla je sredstva iz EU fondova i krenula u smjeru razvoja nišne kozmetike. Nova linija kozmetike napravljena na bazi prirodnih sastojaka, od kojih je svaki od njih rezultat višemjesečnog rada s vrhunskim dermatolozima, dobila je novo ime Marra.

"U tom trenutku nisam niti znala što je to brend strategija, koliko je zapravo to bitno u cijeloj priči. Ja sam se orijentirala na kvalitetu proizvoda koje plasiram na tržište i imala sam neku viziju kako bi oni trebali izgledati. Tada sam potražila pomoć agencije Fabular, koja mi je ponudila puno više”, priča Butković kojoj je kreativni tim Fabulara razvio brend strategiju, inspiriranu prije svega osobnošću i snagom karaktera Marije Butković, kao i svih snažnih žena s kojima je radila tijekom godina, a čija ljepota nije samo u njihovu izgledu ili držanju, nego i u snazi i posebnosti karaktera. Za vizualni identitet zaslužan je Manasteriotti DS.

"Kako bismo prenijeti snagu i strast žene, usredotočili smo se na slova "RR", najjači dio imena Marra. Vizualni identitet temelji se na klasičnom M monogramu, stvorenom zrcaljenjem dva slova R, a koji također podsjeća na ženske obrve. U kombinaciji s dominantnom crnom knjigom i minimalističkom ambalažom, identitet komunicira snagu, tradiciju i visoku kvalitetu", kazao je Igor Manasteriotti, dok su se iz agencije Fabular dotaknuli poruka koje su osmislili za ovaj kozmetički brend.

Zato naš slogan glasi "Ona ima ono nešto", što nije nešto odmah oku vidljivo, nego nešto što ljudi osjete. Marijin stav prema životu, njezina hrabrost, snaga i karakter ostavili su snažan dojam na nas. Vjerujem da je, uz znanje koje ima, upravo njezina unutarnja snaga razlog zbog kojega je jedna od najpoznatijih hrvatskih vizažistica”, priča Anja Bauer Minkara, osnivačica Fabulara.

Novi brend popratila je odlična kampanja koja slavi različitu žensku ljepotu, a ambasadorice Marre bile su različite žene, jedinstvene u svojoj nesavršenoj ljepoti: jedna je imala pjegice, druga je bila profesorica klavira koja boluje od vitiliga, a treća 60-godišnjakinja koja izgleda barem deset godina mlađe.

Nakon što je rebrendirala samu sebe, Marija Butković priča kako su njezini dugogodišnji klijenti odlično reagirali na novo ime i vizuale te je njezina poslovna priča dobila potpuno nov zaokret. Sada organizira edukacije i radionice isključivo pod novim imenom – Marra.

Iz moje perspektive, vizual i kompletna strategija su odlično osmišljeni jer predstavljaju mene baš takvu kakva jesam. Marra je kruna mojeg rada, koja mi je dala novi zamah u profesionalnom životu, stvorila je ime koje me opisuje i predstavlja to što radim. Zato bih preporučila svima da razmisle o tome kako se predstavljaju na tržištu, i to učine na najbolji mogući način”, ističe Marija Butković iz brenda Marra.

Želite li doznati više o rebrendingu pogledajte specijal Jutarnjeg lista: Ultimativni vodič kroz rebrendiranje malih i srednjih poduzetnika s hyperlinkom https://native.jutarnji.hr/rebrending/

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. ožujak 2024 11:35