Poticajno putovanje - rješenje za sve komunikacijske probleme

 

U poslovnom svijetu jedan pojam je sve poznatiji, a radi se o poticajnom (incentive) putovanju.

Poticajno putovanje je zapravo nagrada zaposleniku ali i proces razvoja i uspostavljanja veće razine lojalnosti te osjećaja pripadnosti vrhunskom poslovnom brendu.

Danas se u gospodarskim trendovima radni kolektiv smatra važnijim od privatnog života, što i ne čudi kada ljudi sve više vremena provode na poslu, a ne doma.

Uspostavljanje kvalitetnog timskog rada

Jedan od najvećih problema u poslu se javlja kod uspostavljanja kvalitetnog timskog rada, koji je potrebno dovesti do zadovoljavajuće razine, jer ako nema dvosmjerne komunikacije među zaposlenicima i zdrave radne okoline, rad ne može imati optimalne rezultate.

U poslovnom svijetu povjerenje je vrlo važan faktor jer je teško stvoriti produktivnu okolinu ako nema određene razine povjerenja.

Rješenje komunikacijskih problema

Zato se kao najbrže i najbolje rješenje za sve komunikacijske probleme među zaposlenicima pojavilo poticajno putovanje sa obaveznim elementima team building-a koji jača osobne veze u radnom kolektivu uključivanjem u posao ili određenu aktivnost.

Programi poticajnog putovanja uključuju atraktivne destinacije, nesvakidašnja iskustva i doživljaje te raznolika prirodna okruženja u kojima su sudionici raspoređeni u timove, izvršavaju zadatke i samostalno strateški planiraju.

Stvaranje zdrave atmosfere

Cilj tih putovanja i programa je stvaranje zdrave atmosfere u međuljudskim odnosima unutar neke firme koja će se onda odražavati u njihovoj svakodnevici na privatnom, profesionalnom i poslovnom planu.

Psiholozi smatraju kako se team building kojem je cilj uspostava i osnaživanje tima može provoditi jedino prema pravilima koja su postavljena unaprijed.

Osnovna pravila

Prvo se treba formirati grupa, drugo se treba istaknuti različitosti među individualcima koji su u grupi, treće treba odrediti pravila ponašanja, četvrto treba prihvatiti razlike i peto treba izgraditi tim koji će probleme riješiti zajednički.

I zato su programi koje nude specijalizirane turističke agencije jako dobri za nagrađivanje i bolje upoznavanje djelatnika te nezaboravne doživljaje.

Ono što je jako dobro za poslodavce koji organiziraju poticajno putovanje je to što tako pokazuju zaposlenicima koliko im je važan razvoj ljudskih potencijala te kako ih ne smatraju nevažnima.

Kako bi imali zdravu radnu okolinu potrebno je kontinuirano unapređivanje i razvijanje jer se u kratkom roku i bez upornosti ništa ne može postići.

Međuljudska komunikacija

Razvoj međuljudske komunikacije je isplativ dugoročno, posebice kada se formiraju potpuno nove radne skupine. Takva vrsta aktivnosti će svim sudionicima biti ispušni ventil te će sigurno djelovati motivirajuće, smanjiti broj sukoba na poslu i povećati kreativnost.

Potencijal poticajnog putovanja sa elementima teambuildinga je dakle ogroman i toplo se savjetuje svakom poslodavcu koji želi stvoriti zdravu radnu okolinu te imati sretne i zadovoljne zaposlenike.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 23:20