SKINFINITY premium brend proslavio 1. rođendan u premium društvu

Prvi hrvatski brend premium kozmetike – SKINFINITY proslavio je prvi rođendan boutique-a u Tkalčićevoj 80. Među brojnim gostima prijateljima brenda, ovu hrvatsku priču između ostalih podržali su i lifestyle ikona Borna Kotromanić, plesne umjetnice Andrea Solomun i Ema Janković, kao i internetske beauty ikone Rita Rumora, Nika Matić i Donna Lugonja Petković.

Okupljene goste na početku je sve pozdravio Hrvoje Vukov, autor bloga Hlifestyle.eu s kojim brend odnedavno surađuje, a koji je naglasio važnost postojanja SKINFINITY brenda na hrvatskoj sceni ne samo u kontekstu kozmetike nego i vlastite proizvodnje. Inovativnost i vrhunske sirovine ono su po čemu se SKINFINITY ističe, a kad se tome nadoda i dizajn proizvoda, cijela priča je zaokružena na svjetskoj razini.

promo

Predstavljena je i nova suradnja sa LYKKE, nakitom s dozom srećom. Personalizirani medaljoni s mirisnim spužvicama tako se sjajno uklapaju u premium priču kao odabir muškaraca i žena koji vole biti jedinstveni.

Direktorica Mirela Ilenić potom je održala kratku interaktivnu radionicu „Kako napraviti zlatno ulje?“ pa su se gosti i sami okušali u izradi. Igra sa zlatnim česticama praha izazvala je najveću pozornost i postala viralni hit.

promo
promo

Kako bi cijela slavljenička priča bila zaokružena, uz tortu i slane zalogaje uživalo se i u okusu Rose Premium vina, vinarije Kutjevo.

SKINFINITY je u prvih godinu dana napravio veliki uspjeh jer je prije svega postavio nove standarde. Prodrmao je beauty scenu jedinstvenim sirovinama koje upotrebljavaju u svojoj proizvodnji i pokazao da se u Hrvatskoj može uspjeti malim i sigurnim koracima i velikim znanjem. Osim vlastite proizvodnje tako su se posljednjih mjeseci istaknuli i u organizaciji SKINFINITY AKADEMIJE kao jedinstvenog koncepta tri stupnja radionica. Upravo zadnje održana u subotu tzv. rođendanska premašila je brojku s više od 50 prijavljenih sudionika.

Proslava 1. rođendana članovima tima dala je dodatno ohrabrenje u stvaranju domaće priče za svjetska tržišta, a gostima kao krajnjim korisnicima kozmetike pokazala da hrvatska ima ljude koji znaju i mogu stvoriti premium proizvode koji su promišljeni do najsitnijeg detalja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 15:04