Stručnjaci upozoravaju kako je iznimno važno kakvo je okruženje u kojemu potencijalni kupci traže nekretnine. Naime, ističu kako korisnički doživljaj nije jednak na oglasnicima na kojemu se kupuje i prodaje sve, od igle do lokomotive, ili pak na oglasnicima koji su specijalizirani za jednu domenu. Danijel Cukarić, direktor agencije Pistacio za posredovanje u prometu nekretnina na području Hrvatske, ističe kako je sve više oglasnika koji se uz kupoprodaju nekretnina bave i oglašavanjem ostalih stvari poput automobila, sportske opreme, bijele tehnike, itd. te da je specijaliziranost i fokusiranost na jednu „branšu“ pravi put prema uspješnoj kupnji i prodaji.
– Nakon dugogodišnjeg iskustva u ovom poslu, mogu reći kako najbolji postotak prodaje nekretnina imaju isključivo specijalizirani portali za prodaju nekretnina. Jedan takav s kojim i mi već duže vrijeme surađujemo je Prvi Kvadrat. Brojni naši klijenti su nam tu činjenicu i potvrdili jer osim što je pretraživanje na portalu vrlo jednostavno, oglasi su kvalitetni i fokusiraju se isključivo na kupoprodaju nekretnina, izjavio je Danijel Cukarić.
No, osim što je specijalizirani portal za nekretnine, Prvi Kvadrat nudi i napredne funkcije koje ostali oglasnici za kupoprodaju nekretnina nemaju. – Inovativna funkcija koju Prvi Kvadrat nudi našim klijentima je Geolociranje, odnosno pretraživanje na mapi. To znači da svi koji kupuju nekretninu imaju naprednu mogućnost pregleda nekretnina i to isključivo na području koje njih zanima. Dovoljno je iscrtati na mapi područje koje im je zanimljivo, te se odmah na toj lokaciji pokažu svi oglasi nekretnina na prodaju. Pretraga je tako brža, jednostavnija i potpuno personalizirana.
Dodatnu prednost pred ostalim portalima za nekretnine je i blog sa zanimljivim informacijama o nekretninama i kvaliteti življenja, kao i savjetima o kupnji ili prodaji nekretnina. – U današnje vrijeme, digitalizacija je postala važan dio naših života, što znači da je za uspješan posao bitno pratiti trendove i želje kupaca. Prvi Kvadrat tako osim klasične objave oglasa na portalu, oglašivačima nudi i objavu oglasa na društvenim mrežama, a to je u današnje vrijeme vrlo bitno, izjavio je Cukarić.