POTRAGA NIKADA NE PRESTAJE

SVI SU LUDI ZA MATIČNIM STANICAMA: Štite, pomlađuju i obnavljaju oštećenu kožu (i sve ostalo)

    AUTOR:
    • Promo

  • OBJAVLJENO:
  • 07.06.2018. u 12:41

, ,04, APRIL 2017.
Gisele Bundchen returns as the face of Arezzo’s fall-winter 2017 campaign. The leggy beauty poses for Luigi & Iango in the glamorous studio shots. The Brazilian accessories brand showcases new season trends including large tote bags, platform boots and slip-on sandals. ©DJ / LAN - 04/4/17 **HANDS OUT pics**, Image: 328124205, License: Rights-managed, Restrictions: Pictures in this set: 5, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Target Press
Profimedia, Target Press

Ljudi već stoljećima koriste kozmetiku kako bi bili ljepši, njegovaniji i zdraviji. Prije modernog doba sadržavala je mirisna ulja, masti, pčelinji vosak, minerale i prirodne boje, poput kane. Mirisi i kozmetika odigrali su važnu ulogu u oblikovanju naše socijalne kulture, a počeli su se koristiti još u egipatsko doba.

Danas su kozmetički proizvodi mnogo sofisticiraniji, a tehnološki napredak učinio ih je dostupnijim masama. Nije iznenađujuće da je kozmetika uvelike evoluirala i da sadrži mnoštvo različitih sastojaka. No postoji trend povratka prirodnim i održivim sastojcima. Možda smo pristrani, ali u industriji vezanoj uz njegu kože tehnološki je napredak jedan od najuzbudljivijih.

Od različitih lasera do čudno dizajniranih napravica za kućnu upotrebu, sfera pomlađivanja neprekidno evoluira, zajedno s novim tretmanima i zahvatima koji se pojavljuju na dnevnoj bazi. Prije samo nešto više od deset godina nitko nije ni pomišljao da bi neki vizažist mogao početi koristiti izraz konturiranje. Hoće li onda za deset godina bore, tamne mrlje i obješena koža postati stvar prošlosti? Uloga beauty industrije je biti na vrhu i stalno tragati za sastojcima koji će kožu održati mlađom i čvršćom.

Danas je ona podlegla trendu koji se činio posve neočekivanim, čak i u usporedbi s lososovom spermom. Riječ je o matičnim stanicama.

Appeal - od četvrtka 7. lipnja na kioscima!