Tele2 se aktivno uključio u promotivno – edukativnu medijsku kampanju Boranka, kojoj je cilj podizati svijest građana, posebice djece, o važnosti šuma, zaštiti prirode te prevenciji i zaštiti od požara.
Kako bi se uz same volontere u akciju pošumljavanja uključio i što veći broj građana, u sklopu kampanje od ostataka izgorjelih borova prikupljenih na požarištima u Dalmaciji izradile su se pastelne bojice – tzv. Boralice. Od drveća izgorenog u ljetnim požarima proizveo se pepeo koji je korišten kao jedinstven sastojak u njihovoj proizvodnji. No, svoje je drvce moguće nacrtati bilo čime, fotografirati ga, postaviti u virtualnu šumu na web stranici boranka.hr i izvršiti donaciju od samo 10 kuna te ga time pretvoriti u pravo drvo.
Tele2, kao ponosni sponzor ovog hvalevrijednog projekta, sudjeluje s donacijom kojom je omogućena sadnja preko 10,000 novih stabala, a proteklog vikenda djelatnici Tele2 Hrvatska na Mosoru su i osobno zasadili 300-tinjak sadnica.
„Pozivamo sve da se uključe u ovu akciju i pomognu prirodi koju nerijetko uništava upravo naša nepažnja. Pozivamo sve udruge, škole i građane da postanu svjesni važnosti šuma i uključivanjem u Boranku osiguraju svima ljepšu budućnost“, poručili su djelatnici Tele2 Hrvatska
Vatra iza sebe ostavlja pustoš, a priroda se sama ne može boriti protiv svega čime je ugrožavamo. Vrijeme je da crna zgarišta pretvorimo u zelenu šumu te obnovimo i obojimo područja zahvaćena požarom. To je ljepota Boranke, jedine bojanke koja vraća život na požarišta.
Više informacija potražite na www.boranka.hr.