DA ILI NE?

Riješite ovaj upitnik i doznajte:

Je li vaša tvrtka pravi kandidat za promjenu brenda?
 Getty Images/iStockphoto

Brend vaše tvrtke je puno više od nezaboravnog imena ili atraktivnog vizualnog identiteta. Izgraditi brend zapravo znači uspješno komunicirati svoju priču onima koji su bitni za vaš uspjeh, znači izgraditi ugled i poziciju na tržištu, znači biti prvi izbor onima koji kupuju vaše proizvode ili koriste vaše usluge, znači na najbolji mogući način odgovoriti na njihove potrebe za onim što nudite. Ako vas se jasno razlikuje od drugih tvrtki i to je dio vašeg brenda.

Ukoliko u ovom trenutku razmišljate, ali niste sasvim sigurni trebate li vaš brend dalje graditi u nekom novom smjeru, predlažemo da odgovorite na sljedeća pitanja i preispitate okolnosti koje su važne za donošenje takve odluke:

  • Stvarate li novi proizvod ili uslugu od koje očekujete rast prodaje i jak utjecaj na prihod vaše tvrtke?
  • Izlazite li ili planirate li izlazak na nova tržišta?
  • Ciljate li na novu demografsku skupinu i želite im biti razumljiviji i bliži?
  • Mislite li da vas javnost vidi kao one stare, iako vi znate da ste se razvili u drugom smjeru?
  • Vaša izravna konkurencija radi brže i/ili bolje od vas? Ili jednostavno ukupno tržište koje pokrivate raste brže od vas?
  • Jako rijetko dobivate upite za proizvode/usluge od kojih očekujete rast prihoda?
  • Osjećate da su se potrebe potrošača promijenile, da vaši kupci ili korisnici vaših usluga od vas u pristupu i komunikaciji jednostavno očekuju nešto novo?
  • Pretrpjeli ste neku reputacijsku štetu i još niste uspjeli popraviti svoj ugled među potrošačima?
  • Nedavno ste doživjeli promjene u vlasništvu tvrtke? Nedavno ste kupili neku drugu tvrtku ili se spojili s nekom tvrtkom?
  • Nedavno ste izašli iz ozbiljnih poslovnih problema tijekom kojih su (dijelom) narušeni odnosi koje ste imali s onima koji su važni za vaš uspjeh?
  • Vaši zaposlenici o vašoj tvrtki/proizvodima/uslugama nemaju baš dobro mišljenje? Ne bi vas preporučili kao prvi izbor?

Ako ste na većinu pitanja odgovorili "DA", onda vaša tvrtka vjerojatno treba rebrending. Razmislite još jednom te se, ako ste sigurni da želite testirati novi smjer, prijavite na naš natječaj

Priredila agencija Bruketa&Žinić&Grey

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 07:04