ZAGREB - Tvrtki Palma d.o.o., čiji su vlasnici "dečki s Knežije" Nikica Jelavić i Zoran Pripuz, dodijeljena su tri znaka Hrvatske kvalitete za lijesove, polusarkofage i sarkofage te su i nositelji znaka 'Izvorno hrvatsko' za tradicionalni kosokutni lijes rezbaren tropletom - model 80.
Priznanja Hrvatske gospodarske komore dobilo je danas 46 proizvoda koji su nositelji znaka Hrvatska kvaliteta i 18 proizvoda koji imaju oznaku Izvorno hrvatski proizvod za 2005. i 2006. godinu. Direktor Palme d.o.o. Ivan Knežević rekao je da su oznake koje su dobili njihovi proizvodi priznanje svim njihovim radnicima za uložen trud.
- Ovo je dokaz da smo pravilno ulagali u modernizaciju tvrtke. Palma pokriva 60 posto hrvatskog tržišta, dok 30 posto izvozimo u Njemačku, a namjeravamo povećati plasman svojih proizvoda na inozemno tržište - rekao je Ivan Knežević, direktor Palme d.o.o., te dodao da su dodijeljene oznake obveza da rade još bolje i kvalitetnije.
Predsjednik HGK Nadan Vidošević rekao je da je dodjela oznaka Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko od iznimne važnosti, pogotovo dok je Hrvatska u fazi pripreme za EU, te naglasio da nije bitno samo kupovati nego i proizvoditi hrvatsko.
- Kvalitetan proizvod treba zaštititi i poticati. Hrvatska se suočila s problemom kao i sve tranzicijske zemlje jer većina velikih tvrtki ima brandove starije od 45 godina. Zato je svaki novi proizvod uspjeh cijelog društva - rekao je Vidošević i dodao da će se akcija Kupujmo hrvatsko nastaviti i nakon ulaska u EU.
Novi nositelji znaka Hrvatska kvaliteta su, uz ostale, Barbi pašteta i Srijemska kobasica mesnice Fiolić, ABC svježi sir Belja d.d. te Belupov Ginko, dok su novi nositelji znaka Izvorno hrvatsko Učilica, vina Dingač, Postup, Pošip Smokvica, Ivan Dolac i sirevi Dimsi, Podravec i Zagrebački sir.
Katarina Sučić
Priznanja Hrvatske gospodarske komore dobilo je danas 46 proizvoda koji su nositelji znaka Hrvatska kvaliteta i 18 proizvoda koji imaju oznaku Izvorno hrvatski proizvod za 2005. i 2006. godinu. Direktor Palme d.o.o. Ivan Knežević rekao je da su oznake koje su dobili njihovi proizvodi priznanje svim njihovim radnicima za uložen trud.
- Ovo je dokaz da smo pravilno ulagali u modernizaciju tvrtke. Palma pokriva 60 posto hrvatskog tržišta, dok 30 posto izvozimo u Njemačku, a namjeravamo povećati plasman svojih proizvoda na inozemno tržište - rekao je Ivan Knežević, direktor Palme d.o.o., te dodao da su dodijeljene oznake obveza da rade još bolje i kvalitetnije.
Predsjednik HGK Nadan Vidošević rekao je da je dodjela oznaka Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko od iznimne važnosti, pogotovo dok je Hrvatska u fazi pripreme za EU, te naglasio da nije bitno samo kupovati nego i proizvoditi hrvatsko.
- Kvalitetan proizvod treba zaštititi i poticati. Hrvatska se suočila s problemom kao i sve tranzicijske zemlje jer većina velikih tvrtki ima brandove starije od 45 godina. Zato je svaki novi proizvod uspjeh cijelog društva - rekao je Vidošević i dodao da će se akcija Kupujmo hrvatsko nastaviti i nakon ulaska u EU.
Novi nositelji znaka Hrvatska kvaliteta su, uz ostale, Barbi pašteta i Srijemska kobasica mesnice Fiolić, ABC svježi sir Belja d.d. te Belupov Ginko, dok su novi nositelji znaka Izvorno hrvatsko Učilica, vina Dingač, Postup, Pošip Smokvica, Ivan Dolac i sirevi Dimsi, Podravec i Zagrebački sir.
Katarina Sučić