VENECIJA - Iako je među najluksuznijim jahtama na nautičkom sajmu u Veneciji, čije su cijene bile uglavnom iznad milijun eura, najveću pozornost izazivala 23-metarska Maiora 23, njezin vlasnik, splitski poduzetnik Željko Kerum, gradi novu, deset metara dužu jahtu.
Megajahta duga 33 metra, s pet kabina, golemim superluksuznim salonom i najsuvremenijom nautičkom opremom upravo se gradi u brodogradilištu u Viareggiu kraj Genove.
Stajat će, kako neslužbeno doznajemo, oko četiri milijuna eura i bit će spremna za isplovljavanje već u lipnju. Željko Kerum na novinarski upit nije želio reći ništa o postojećoj ljepotici Maiori niti o razlozima kupnje nove jahte.
Međutim, bez obzira na cijenu i ekskluzivni izgled, Maiora 23 još dužinom ne spada u kategoriju megajahti čija se granica računa na dužinu od 24 metra, a već dvojica hrvatskih biznismena imaju jahte duže od 30 metara.
To je vjerojatno i razlog, uz onaj poslovični da je svaki brod metar prekratak, što je Kerum odlučio svoju sadašnju jahtu zamijeniti za luksuzniju, bržu i deset metara dužu Maioru.
Sadašnja Kerumova ljepotica više je puta opisana i zajedno s vlasnikom slikana za medije iznutra i izvana. Posebno za ovu priliku hrvatska posada, na čelu s kapetanom Sašom Quarantanom, doplovila je jahtom iz Splita u venecijansku lagunu, vezala je među najljepše jahte na sajmu i otvorila posjetiteljima.
Bila je to ujedno i jedina jahta pod hrvatskom zastavom na Salone Nautico Internazionale di Venezia. Najzanimljiviji dio te Kerumove hrvatsko-talijanske sajamske atrakcije bila je unutrašnjost, luksuzni interijer s četiri kabine, uz onu za posadu, izrađen u mramoru i specijalnoj vrsti mahagonija.
Garaža skriva motorni čamac koji razvija do 50 čvorova, a sama Maiora 23 razvija 30 čvorova. Vrijednost jahte cijeni se na dva i pol milijuna eura.
Nataša Urošević
Megajahta duga 33 metra, s pet kabina, golemim superluksuznim salonom i najsuvremenijom nautičkom opremom upravo se gradi u brodogradilištu u Viareggiu kraj Genove.
Stajat će, kako neslužbeno doznajemo, oko četiri milijuna eura i bit će spremna za isplovljavanje već u lipnju. Željko Kerum na novinarski upit nije želio reći ništa o postojećoj ljepotici Maiori niti o razlozima kupnje nove jahte.
Međutim, bez obzira na cijenu i ekskluzivni izgled, Maiora 23 još dužinom ne spada u kategoriju megajahti čija se granica računa na dužinu od 24 metra, a već dvojica hrvatskih biznismena imaju jahte duže od 30 metara.
To je vjerojatno i razlog, uz onaj poslovični da je svaki brod metar prekratak, što je Kerum odlučio svoju sadašnju jahtu zamijeniti za luksuzniju, bržu i deset metara dužu Maioru.
Sadašnja Kerumova ljepotica više je puta opisana i zajedno s vlasnikom slikana za medije iznutra i izvana. Posebno za ovu priliku hrvatska posada, na čelu s kapetanom Sašom Quarantanom, doplovila je jahtom iz Splita u venecijansku lagunu, vezala je među najljepše jahte na sajmu i otvorila posjetiteljima.
Bila je to ujedno i jedina jahta pod hrvatskom zastavom na Salone Nautico Internazionale di Venezia. Najzanimljiviji dio te Kerumove hrvatsko-talijanske sajamske atrakcije bila je unutrašnjost, luksuzni interijer s četiri kabine, uz onu za posadu, izrađen u mramoru i specijalnoj vrsti mahagonija.
Garaža skriva motorni čamac koji razvija do 50 čvorova, a sama Maiora 23 razvija 30 čvorova. Vrijednost jahte cijeni se na dva i pol milijuna eura.
Nataša Urošević