PETRINJA - Unatoč stalnim poskupljenjima goriva i ostale opreme, te porastu troškova poslovanja,
Miljenko Stuhne, vlasnik i predsjednik Uprave autobusnog prijevoznika Slavijatrans iz Petrinje, odlučio je drastično smanjiti cijene voznih karata.
Na odluku o pojeftinjenju cijena voznih karata navela ga je činjenica da su dobar dio putnika, naročito na relaciji Sisak - Petrinja, i prema Topuskom, te još nekima, Slavijatransu oduzimali legalni ili nelegalni taksisti, koji su, bez uključenog taksimetra i izdane vozne karte, na autobusnim ugibalištima prije dolaska autobusa uzimali putnike.
- Očekivali smo zaštitu inspekcija, jer je riječ o nelegalnom prijevozu za koji se ne plaća porez, a taksisti nemaju dopusnice za međugradski i gradski autobusni prijevoz, no kada je zaštita države izostala, odlučili smo se zaštititi sami. Računica je jednostavna, mi imamo vozila koja mogu voziti 50 ljudi, a oni četiri do najviše osam. Imamo mogućnosti smanjiti - Jeftiniji smo od vlaka, što nikada dosad nije bilo, zbog porasta putnika i interesa za naše usluge upravo smo kupili i tri nova autobusa za međugradski prijevoz. Računica je jasna i nadam se da naš primjer neće ostati usamljen, ponosno kaže Miljenko Stuhne.
cijene da njima prijevoz bude neisplativ, a mi da i dalje poslujemo pozitivno, tumači Stuhne svoju odluku u ispravnost koje su u početku sumnjali mnogi članovi Uprave i zaposlenici Slavijatransa. Prvi potez je bio da se cijena vozne karte od Petrinje do Siska smanji sa 16 na osam kuna. U dva mjeseca broj putnika u Slavijatransovim autobusima na liniji Petrinja - Sisak porastao je sa 13 na 30 tisuća.
Slavijatrans sa svojim hrabrim potezima tu nije stao. Naime, smanjena je i cijena na istoj liniji na pet kuna za voznu kartu kupljenu na bagajnama autobusnih kolodvora u Sisku i Petrinji želeći ubrzati protok putnika i osloboditi vozače dugotrajne procedure naplate karata. Putnika je sve više tako da Slavijatrans mora kupiti dva nova autobusa za liniju Sisak - Petrinja kako bi mogao prevesti sve putnike. Na red je došla i korektura cijene vozne karte na liniji Petrinja - Sisak - Zagreb.
- Ujednačili smo cijenu, pa sada putnici jednako plaćaju voze li se u Zagreb iz Siska ili Petrinje, te je sa 36 smanjili na 22 kune u jednom smjeru. Jeftiniji smo od vlaka, što nikada dosad nije bilo, zbog porasta putnika i interesa za naše usluge upravo smo kupili i tri nova autobusa za međugradski prijevoz. Prije ove odluke u jednom je autobusu do Zagreba prosječno bilo 10 putnika, koji su zajedno platiti 360 kuna za prijevoz do Zagreba.
Sada je prosječno 40 putnika, koji zajedno plate 880 kuna. Računica je jasna i nadam se današ primjer neće ostati usamljen, da će ga slijediti druge prijevozničke tvrtke. Rezervi ima, ali je mnogima lakše zidati cijene, sve opravdavati vanjskim troškovima, uopće ne pokušavajući povećati opseg usluge i smanjiti troškove, poručuje Stuhne. Uvjeren je kako će cijene goriva i ostalih troškova i dalje nekontrolirano rasti, te da će se mnogi građani preorijentirati na javni prijevoz.
Slavijatrans, unatoč skupom gorivu, u tome vidi svoju razvojnu šansu. Neće, javno obećavaju iz Uprave, na svako poskupljenje goriva dizati cijene, jer još ima unutarnjih rezervi, primjena kojih omogućuje pozitivno poslovanje i razvoj tvrtke, te zadovoljne korisnike usluga.
Mate Piškor/EPEHA
Na odluku o pojeftinjenju cijena voznih karata navela ga je činjenica da su dobar dio putnika, naročito na relaciji Sisak - Petrinja, i prema Topuskom, te još nekima, Slavijatransu oduzimali legalni ili nelegalni taksisti, koji su, bez uključenog taksimetra i izdane vozne karte, na autobusnim ugibalištima prije dolaska autobusa uzimali putnike.
- Očekivali smo zaštitu inspekcija, jer je riječ o nelegalnom prijevozu za koji se ne plaća porez, a taksisti nemaju dopusnice za međugradski i gradski autobusni prijevoz, no kada je zaštita države izostala, odlučili smo se zaštititi sami. Računica je jednostavna, mi imamo vozila koja mogu voziti 50 ljudi, a oni četiri do najviše osam. Imamo mogućnosti smanjiti - Jeftiniji smo od vlaka, što nikada dosad nije bilo, zbog porasta putnika i interesa za naše usluge upravo smo kupili i tri nova autobusa za međugradski prijevoz. Računica je jasna i nadam se da naš primjer neće ostati usamljen, ponosno kaže Miljenko Stuhne.
Slavijatrans je postao jeftiniji čak i od vlaka
|
Slavijatrans sa svojim hrabrim potezima tu nije stao. Naime, smanjena je i cijena na istoj liniji na pet kuna za voznu kartu kupljenu na bagajnama autobusnih kolodvora u Sisku i Petrinji želeći ubrzati protok putnika i osloboditi vozače dugotrajne procedure naplate karata. Putnika je sve više tako da Slavijatrans mora kupiti dva nova autobusa za liniju Sisak - Petrinja kako bi mogao prevesti sve putnike. Na red je došla i korektura cijene vozne karte na liniji Petrinja - Sisak - Zagreb.
Neće, javno obećavaju iz Uprave, na svako poskupljenje goriva dizati cijene, jer još ima unutarnjih rezervi, primjena kojih omogućuje pozitivno poslovanje i razvoj tvrtke. |
Sada je prosječno 40 putnika, koji zajedno plate 880 kuna. Računica je jasna i nadam se današ primjer neće ostati usamljen, da će ga slijediti druge prijevozničke tvrtke. Rezervi ima, ali je mnogima lakše zidati cijene, sve opravdavati vanjskim troškovima, uopće ne pokušavajući povećati opseg usluge i smanjiti troškove, poručuje Stuhne. Uvjeren je kako će cijene goriva i ostalih troškova i dalje nekontrolirano rasti, te da će se mnogi građani preorijentirati na javni prijevoz.
Slavijatrans, unatoč skupom gorivu, u tome vidi svoju razvojnu šansu. Neće, javno obećavaju iz Uprave, na svako poskupljenje goriva dizati cijene, jer još ima unutarnjih rezervi, primjena kojih omogućuje pozitivno poslovanje i razvoj tvrtke, te zadovoljne korisnike usluga.
Mate Piškor/EPEHA