ŠIBENIK - Remorkere splitskog Brodospasa, Jugo i Viktor, stare 28 godina i duge 60 metara, NCP - remontno brodogradilište Šibenik u vlasništvu poduzetnika
Gorana Prgina pretvara u najveće i najluksuznije jahte koje su ikad proizvedene u Hrvatskoj.
Prema riječima Borisa Miškića, komercijalnog direktora NCP-a, jahte, bez uređenja interijera, vrijede oko 19 milijuna eura. Pružat će maksimalni komfor za 12 putnika o kojima će brinuti 14 članova posade. Osim šest raskošnih soba za putnike, svaka će od njih imati još šest soba za posadu i vlasnički apartman, wellness centar u potpalublju, raskošan salon te dva glisera od po 12 metara dužine ili helidrom na krmenoj palubi.
Pretvorba remorkera sagrađenih 1958. u Bristolu u Velikoj Britaniji radi se prema nacrtima i projektima studija Nuvolari and Lenard iz Venecije, a posao će biti gotov do proljeća 2010. godine. - Riječ je o čvrstim, stabilnim i snažnim brodovima koji mogu ploviti svim morima i oceanima, a nude maksimalnu sigurnost i udobnost. Građeni su za teško more, a tu vrlinu u cijelosti ćemo sačuvati. Već imamo upite potencijalnih kupaca - ističe Boris Miškić.
- Želimo pokazati da smo mi u Šibeniku sposobni za takve poslove i da imamo znanje, tehnologiju, menadžment, pa i pozitivnu drskost za suočavanje s elitnom svjetskom konkurencijom - kaže Goran Prgin, vlasnik NCP-a Šbenik.
Šibenčani će se uskoro prihvatiti i pretvaranja Visa, zapovjednog broda bivše Jugoslavenske ratne mornarice i Josipa Broza Tita, u luksuznu jahtu. Pri kraju su pregovori s vlasnikom da u Šibeniku dobije novi izgled i vrati se na more kao jedna od najljepših retro jahti u svijetu.
Stanko Ferić/EPEHA
Prema riječima Borisa Miškića, komercijalnog direktora NCP-a, jahte, bez uređenja interijera, vrijede oko 19 milijuna eura. Pružat će maksimalni komfor za 12 putnika o kojima će brinuti 14 članova posade. Osim šest raskošnih soba za putnike, svaka će od njih imati još šest soba za posadu i vlasnički apartman, wellness centar u potpalublju, raskošan salon te dva glisera od po 12 metara dužine ili helidrom na krmenoj palubi.
Pretvorba remorkera sagrađenih 1958. u Bristolu u Velikoj Britaniji radi se prema nacrtima i projektima studija Nuvolari and Lenard iz Venecije, a posao će biti gotov do proljeća 2010. godine. - Riječ je o čvrstim, stabilnim i snažnim brodovima koji mogu ploviti svim morima i oceanima, a nude maksimalnu sigurnost i udobnost. Građeni su za teško more, a tu vrlinu u cijelosti ćemo sačuvati. Već imamo upite potencijalnih kupaca - ističe Boris Miškić.
- Želimo pokazati da smo mi u Šibeniku sposobni za takve poslove i da imamo znanje, tehnologiju, menadžment, pa i pozitivnu drskost za suočavanje s elitnom svjetskom konkurencijom - kaže Goran Prgin, vlasnik NCP-a Šbenik.
Šibenčani će se uskoro prihvatiti i pretvaranja Visa, zapovjednog broda bivše Jugoslavenske ratne mornarice i Josipa Broza Tita, u luksuznu jahtu. Pri kraju su pregovori s vlasnikom da u Šibeniku dobije novi izgled i vrati se na more kao jedna od najljepših retro jahti u svijetu.
Titov brod bit će među najljepšim retro jahtama
|
Stanko Ferić/EPEHA