Kraj osamdesetih. Dva metra ispod DJ-a plesalo je 700 ljudi. Živi tepih, nazivali su taj pogled.
Za “Love and sexy” srijedom brinuo se Mr. White, Ozren Kanceljak svoj je “Sound of Music” imao četvrtkom, Zoran Pezo petkom je birao glazbu 50-tih i 60-tih za “Blue Moon”, a Tomislav Ricov i Tomo In der Mühlen svoj su “Tom Tom club” vodili subotom i nedjeljom.
Bio je to program zlatnoga doba Kulušića, nikada prežaljenog legendarnog noćnoga kluba u zagrebačkoj Hrvojevoj ulici, koji je na svom vrhuncu prodavao 20.000 karata u jednome mjesecu. Danas, gotovo 16 godina nakon što su životni putevi petorice prijatelja odveli drugačijim smjerovima, Kulušić je ništa više doli oronulo pročelje koje bazdi na mokraću.
Cijela “ekipa” DJ-eva nakon odlaska iz Kulušića početkom Domovinskog rata uspjela je u poslovnom svijetu - imaju image i priznanja. Nekada su zajedno pratili svjetske trendove koji su dopirali do tadašnje publike. S njima smo razgovarali dok su se uz talijansku tjesteninu, funky glazbu i birana vina prisjećali “zlatnih vremena” i dogovarali detalje okupljanja koje je inicirao Ricov, organizator Weekend Media festivala.
Kao Mr. White srijedom je vodio program ‘Love and sexy’
Nekadašnji DJ Radija 101 danas vodi kreativnu agenciju Nukleus koja je za omot albuma Hladnog piva “Knjiga žalbe” dobila Porina
Četvrtkom je vodio program ‘sound of music’
Danas direktor tvrtke Večernji list digital. Bio je menadžer u Aquarius Recordsu i Jugotonu, direktor ZAMPA, Porina, Mreže, radio u Premisi...
- Kada sam vidio da na festival poslovno dolaze moji prijatelji iz doba Kulušića, pomislio sam da bi bilo dobroda ponovno zatulumarimo kao nekad, da oživimo Kulušić, njegovu glazbu i atmosferu - objasnio je Ricov. Zbog poslovnih obaveza tada DJ, a danas redatelj filmova i brojnih reklama, Zoran Pezo, na dogovor s prijateljima nije stigao, ali će nastupiti s glazbom šezdesetih u sklopu “Blue Moon” programa. Ostali su, pak, počeli svoje priče o Kulušiću.
U to vrijeme poznatiji kao Mr. White, a pravim imenom Neven Dubravčić Beli, DJ Radija 101 koji je smiksao singl koji je danas jedan od zaštitnih znakova te radiopostaje “Pali Tarzan”, danas vodi kreativnu agenciju Nukleus koja je za likovno oblikovanje albuma Hladnog piva “Knjiga žalbe” prošle godine dobio nagrade Porin i Zlatnu Kooglu.
Sjedeći uz stare prijatelje, s lagano podignitum rukama i zatvorenim očima, živopisno je oponašao “živi tepih” s početka priče.
- U to smo vrijeme teško dolazili do glazbe, nije bilo MP3-a ili CD-a i trošili smo brdo novca kako bismo imali novi hit - prisjeća se Dubravčić. Na njega se, pak, nadovezao Ozren Kanceljak, sada priznati marketinški stručnjak koji je na čelu tvrtke Večernji list digital. Nakon Kulušića prešao je u Aquarius, a prva mu je menadžerska pozicija bila u Jugotonu. U međuvremenu je bio direktor ZAMP-a te produkcijskih kuća Mreža i Europapress produkcija. Bio je izvršni direktor Porina, a tri je godine radio u agenciji Premisa. Ipak, tjedan dana prije svirke priznao je da ima tremu.
- Na partyju već jako dugo nisam puštao glazbu, i trebam malo vježbe, ali “to” se nikada ne gubi - opisivao je Kanceljak dok je Ricovu i Tomi In der Mühlenu pokazivao svoju kolekciju glazbe, među kojom se nalaze i albumi nedavno tragično preminulog Dine Dvornika.
- Pa njega smo pustili 88. godine! Na “Zašto praviš slona od mene” plesači kao da su zamrli, no nakon nekoliko dugih sekundi, svi su zaplesali. Tada smo znali da će Dino postati zvijezda - prisjetio se Ricov i uz odobravanje ostalih dodao kako ih je doba u Kulušiću sve oblikovalo kao ljude i poduzetnike.
Tom tom club je išao i subotom i nedjeljom
Njegova tvrtka IDM music eksluzivni je zastupnik za Hrvatsku najjačih svjetskih diskografskih tvrtki. Prodaje autorska prava na glazbu oko nas...
S Tomom in den muhlenom vodio je tom tom club
Kao DJ i voditelj programa radio u Aqauriusu, Saloonu, Tvronici, radio na 101-inici, u Digitelu a danas vodi agenciju za organiziranje evenata Da!
- Ujutro je svatko radio svoj posao, a u međuvremenu se svake večeri montirala drugačija scenografija. Dolazili su rockeri, metalci, urbana publika... Tako se nešto nije ponovilo do dana današnjeg - opisivao je Ricov. Njegov životopis bilježi kako je kao DJ i voditelj programa, između ostalog, radio u Aquariusu, Gjuri 2, Saloonu, Tvornici, a od 1996. godine radio je na Radiju 101 kao urednik i voditelj. Pet je godina radio u Digitelu, a nakon toga otvorio svoju agenciju Da!
Uz Ricova, glazbu je puštao i Tomo In der Mühlen ,današnji izdavač(publisher) koji prodaje autorska prava na glazbu koja se pušta svugdje oko nas; koristi se u kampanjama, filmovima, mobitelima...
Njegova tvrtka IDM Music ekskluzivni je hrvatski zastupnik najjačih svjetskih izdavačkih kompanija, radio je i u SAD-u, gdje je prodavao pjesme za serije “Zakon i red”, “Obitelj Soprano” te mnogima drugima.
Na pitanje koliko su iskustva i uspomene na vrijeme provedeno u Kulušiću utjecali na njihove današnje živote, svi su ponudili sličan odgovor; u to su vrijeme bili svojevrsne zvijezde koje su građani prepoznavali na cesti, lista “prijatelja” za besplatan upad bile su duge, a čak ih i danas, kažu, pitaju što je s Kulušićem i može li se on ponovno otvoriti.
Marinko Brkić-Tot
Za “Love and sexy” srijedom brinuo se Mr. White, Ozren Kanceljak svoj je “Sound of Music” imao četvrtkom, Zoran Pezo petkom je birao glazbu 50-tih i 60-tih za “Blue Moon”, a Tomislav Ricov i Tomo In der Mühlen svoj su “Tom Tom club” vodili subotom i nedjeljom.
Bio je to program zlatnoga doba Kulušića, nikada prežaljenog legendarnog noćnoga kluba u zagrebačkoj Hrvojevoj ulici, koji je na svom vrhuncu prodavao 20.000 karata u jednome mjesecu. Danas, gotovo 16 godina nakon što su životni putevi petorice prijatelja odveli drugačijim smjerovima, Kulušić je ništa više doli oronulo pročelje koje bazdi na mokraću.
Cijela “ekipa” DJ-eva nakon odlaska iz Kulušića početkom Domovinskog rata uspjela je u poslovnom svijetu - imaju image i priznanja. Nekada su zajedno pratili svjetske trendove koji su dopirali do tadašnje publike. S njima smo razgovarali dok su se uz talijansku tjesteninu, funky glazbu i birana vina prisjećali “zlatnih vremena” i dogovarali detalje okupljanja koje je inicirao Ricov, organizator Weekend Media festivala.
Kao Mr. White srijedom je vodio program ‘Love and sexy’
Nekadašnji DJ Radija 101 danas vodi kreativnu agenciju Nukleus koja je za omot albuma Hladnog piva “Knjiga žalbe” dobila Porina
Četvrtkom je vodio program ‘sound of music’
Danas direktor tvrtke Večernji list digital. Bio je menadžer u Aquarius Recordsu i Jugotonu, direktor ZAMPA, Porina, Mreže, radio u Premisi...
Neven Dubravčić Beli
|
Ozren Kanceljak
|
- Kada sam vidio da na festival poslovno dolaze moji prijatelji iz doba Kulušića, pomislio sam da bi bilo dobroda ponovno zatulumarimo kao nekad, da oživimo Kulušić, njegovu glazbu i atmosferu - objasnio je Ricov. Zbog poslovnih obaveza tada DJ, a danas redatelj filmova i brojnih reklama, Zoran Pezo, na dogovor s prijateljima nije stigao, ali će nastupiti s glazbom šezdesetih u sklopu “Blue Moon” programa. Ostali su, pak, počeli svoje priče o Kulušiću.
U to vrijeme poznatiji kao Mr. White, a pravim imenom Neven Dubravčić Beli, DJ Radija 101 koji je smiksao singl koji je danas jedan od zaštitnih znakova te radiopostaje “Pali Tarzan”, danas vodi kreativnu agenciju Nukleus koja je za likovno oblikovanje albuma Hladnog piva “Knjiga žalbe” prošle godine dobio nagrade Porin i Zlatnu Kooglu.
Sjedeći uz stare prijatelje, s lagano podignitum rukama i zatvorenim očima, živopisno je oponašao “živi tepih” s početka priče.
- U to smo vrijeme teško dolazili do glazbe, nije bilo MP3-a ili CD-a i trošili smo brdo novca kako bismo imali novi hit - prisjeća se Dubravčić. Na njega se, pak, nadovezao Ozren Kanceljak, sada priznati marketinški stručnjak koji je na čelu tvrtke Večernji list digital. Nakon Kulušića prešao je u Aquarius, a prva mu je menadžerska pozicija bila u Jugotonu. U međuvremenu je bio direktor ZAMP-a te produkcijskih kuća Mreža i Europapress produkcija. Bio je izvršni direktor Porina, a tri je godine radio u agenciji Premisa. Ipak, tjedan dana prije svirke priznao je da ima tremu.
- Na partyju već jako dugo nisam puštao glazbu, i trebam malo vježbe, ali “to” se nikada ne gubi - opisivao je Kanceljak dok je Ricovu i Tomi In der Mühlenu pokazivao svoju kolekciju glazbe, među kojom se nalaze i albumi nedavno tragično preminulog Dine Dvornika.
- Pa njega smo pustili 88. godine! Na “Zašto praviš slona od mene” plesači kao da su zamrli, no nakon nekoliko dugih sekundi, svi su zaplesali. Tada smo znali da će Dino postati zvijezda - prisjetio se Ricov i uz odobravanje ostalih dodao kako ih je doba u Kulušiću sve oblikovalo kao ljude i poduzetnike.
Tom tom club je išao i subotom i nedjeljom
Njegova tvrtka IDM music eksluzivni je zastupnik za Hrvatsku najjačih svjetskih diskografskih tvrtki. Prodaje autorska prava na glazbu oko nas...
S Tomom in den muhlenom vodio je tom tom club
Kao DJ i voditelj programa radio u Aqauriusu, Saloonu, Tvronici, radio na 101-inici, u Digitelu a danas vodi agenciju za organiziranje evenata Da!
Tomo in der Muehlen
|
Tomo Ricov
|
- Ujutro je svatko radio svoj posao, a u međuvremenu se svake večeri montirala drugačija scenografija. Dolazili su rockeri, metalci, urbana publika... Tako se nešto nije ponovilo do dana današnjeg - opisivao je Ricov. Njegov životopis bilježi kako je kao DJ i voditelj programa, između ostalog, radio u Aquariusu, Gjuri 2, Saloonu, Tvornici, a od 1996. godine radio je na Radiju 101 kao urednik i voditelj. Pet je godina radio u Digitelu, a nakon toga otvorio svoju agenciju Da!
Uz Ricova, glazbu je puštao i Tomo In der Mühlen ,današnji izdavač(publisher) koji prodaje autorska prava na glazbu koja se pušta svugdje oko nas; koristi se u kampanjama, filmovima, mobitelima...
Njegova tvrtka IDM Music ekskluzivni je hrvatski zastupnik najjačih svjetskih izdavačkih kompanija, radio je i u SAD-u, gdje je prodavao pjesme za serije “Zakon i red”, “Obitelj Soprano” te mnogima drugima.
Na pitanje koliko su iskustva i uspomene na vrijeme provedeno u Kulušiću utjecali na njihove današnje živote, svi su ponudili sličan odgovor; u to su vrijeme bili svojevrsne zvijezde koje su građani prepoznavali na cesti, lista “prijatelja” za besplatan upad bile su duge, a čak ih i danas, kažu, pitaju što je s Kulušićem i može li se on ponovno otvoriti.
Marinko Brkić-Tot