Zašto posjetiti Hrvatsku? Dok vlasti u vrijeme recesije strahuju za turističku sezonu, naš najjači adut u gospodarstvu, jedna osoba izvan politike svojom originalnom idejom možda uspije napraviti više od svih naših političara zajedno.
Boris Ličina Borja, jedan od pionira internetskog oglašavanja u Hrvatskoj, pokrenuo je akciju WhyCroatia, u kojoj svatko od nas može pomoći promociji Hrvatske u svijetu koristeći internet - najmoćniji medij današnjice.
Internet i usmena predaja mogu napraviti čudo, smatra Boris Ličina Borja. Ako se snimi 20.000 do 30.000 videa, a u ovom trenutku na stranici stoji brojka 45, vijest bi mogla stići do čitanih inozemnih medija, pa tako i do željenih turista.
Možda baš taj kupi rakiju i med od neke bakice koja prodaje uz cestu, razmišlja Borja Ličina.
Ideja je da posjetitelji sami naprave video uradak u trajanju od 30 sekundi do tri minute, u kojem će svojim riječima potencijalnim turistima uvjeriti zašto moraju doći baš u Hrvatsku.
Ako želite sudjelovati, sve što trebate učiniti jest snimiti video, podići ga na YouTube te Borji i ekipi poslati link.
Cijeli projekt možete pratiti i na službenoj Facebook stranici te na Twitteru . Projekt su dosad podržali Plan B i EPH.
Boris Ličina Borja, jedan od pionira internetskog oglašavanja u Hrvatskoj, pokrenuo je akciju WhyCroatia, u kojoj svatko od nas može pomoći promociji Hrvatske u svijetu koristeći internet - najmoćniji medij današnjice.
Internet i usmena predaja mogu napraviti čudo, smatra Boris Ličina Borja. Ako se snimi 20.000 do 30.000 videa, a u ovom trenutku na stranici stoji brojka 45, vijest bi mogla stići do čitanih inozemnih medija, pa tako i do željenih turista.
Možda baš taj kupi rakiju i med od neke bakice koja prodaje uz cestu, razmišlja Borja Ličina.
Ideja je da posjetitelji sami naprave video uradak u trajanju od 30 sekundi do tri minute, u kojem će svojim riječima potencijalnim turistima uvjeriti zašto moraju doći baš u Hrvatsku.
Ako želite sudjelovati, sve što trebate učiniti jest snimiti video, podići ga na YouTube te Borji i ekipi poslati link.
Cijeli projekt možete pratiti i na službenoj Facebook stranici te na Twitteru . Projekt su dosad podržali Plan B i EPH.