AKTUALNO

NASTUPA ELEKTRIFIKACIJA MERCEDESA Tri nova plug-in hibrida već stigla, do 2022. na struju čak 130 varijanti

    AUTOR:
    • Hrvoje Tomić

  • OBJAVLJENO:
  • 14.11.2018. u 17:02

Driven by EQ Stuttgart 2018
Mercedes-Benz C 300 de Limousine, Selenitgrau-Shape, Designo Beige.
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 1,6-1,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 42-39 g/km, Stromverbrauch kombiniert: 19,1 kWh/100 km //
Mercedes-Benz C 300 de Sedan, selenite grey shape, designo beige. Fuel consumption combined: 1.6-1.5 l/100 km, CO2 emissions combined: 42-39 g/km, Power consumption combined: 19.1 kWh/100 km
Mercedes

Dio će kupcima biti ponuđen kao tzv. blagi hibridi s električnom mrežom od 48 volta (EQ Boost), dio kao plug-in hibridi (EQ Power), a dio kao pravi električni automobili (EQ)

Prava mala revolucija kod Mercedesa. U sljedeće tri godine njemački bi proizvođač trebao ponuditi čak 130 elektrificiranih varijanti, što plug-in hibrida, što modela s električnom mrežom od 48 volta, što pravih električnih automobila kao što je novi EQC. Show počinje već 2019., kad će se u salonima pojaviti prvi plug-in hibridi pod oznakom EQ Power. Postojeći benzinski i, po prvi puta, dizelski motori kao podršku su dobili elektromotor od 122 KS.

 

Foto: Mercedes

Kao u, primjerice, novom C 300 de. Njemačka limuzina niže srednje klase do stotke stiže za iznenađujuće kratkih 5,6 sekundi i na autocesti lakoćom dostiže elektronički ograničenih 250 km/h. Ništa čudno – 2,0-litreni turbodizelaš sa 194 KS i elektromotor do 122 KS postižu ukupno 306 KS i vrtoglavih 700 Nm. Istini za volju, tvornički obećanu potrošnju od 1,6 litara ne uspijeva postići, ali zato zahvaljujući bateriji od 13,5 kWh samo na struju uspijeva prevaliti 57 kilometara.

Kupci E-klase, pak, mogu birati između benzinskog (320 KS) i dizelskog hibrida (306 KS). Osjećaj za upravljačem u oba je slučaja sličan (5,7 sekundi do stotke, krajnjih 250 km/h) i oba su podjednako daleko od potrošnje navedene u priopćenju za javnost (1,6, odnosno 2 l/100 km).

Hibrida ne nedostaje ni u S-klasi. S 560 e razvija u kombinaciji elektormotora i 3,0-litrenog V6 benzinca čak 475 KS, pa luksuzna limuzina dostiže stotku za kratkih 5 sekundi. Podatak o potrošnji, međutim, treba provjeriti u stvarnosti (2,5 l/100 km). Kao i autonomiju na struju od 50 kilometara.

Driven by EQ Stuttgart 2018
Mercedes-Benz S 560 e, Diamantweiss-Metallic, Leder Exclusiv Schwarz Anthrazit.
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 2,6-2,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 59-57 g/km, Stromverbrauch kombiniert: 20,2-20,0 kWh/100 km //
Mercedes-Benz S 560 e, diamond white metallic, Exclusiv leather antracite black. Fuel consumption combined: 2.6-2.5 l/100 km, CO2 emissions combined: 59-57 g/km, Power consumption combined: 20.2-20.0 kWh/100 km
Mercedes
 

Da je njemački proizvođač ozbiljno krenuo u elektrifikaciju pokazuje i niz modela pod oznakom EQ Boost, iza koje će se ubuduće kriti tzv. blagi hibridi, odnosno motori s unutarnjim izgaranjem, ali i mrežom od 48 volta (startgenerator). Do 2020. trebao bi u potpunosti elektrificiran biti i Smart, a već sredinom sljedeće godine trebao bi se u prodajnim salonima pojaviti i prvi pravi električni Mercedes - EQC. Još, međutim, nije poznato po kojoj cijeni.

 

Ukratko

Kupcima E-klase na izbor su plug-in hibridi s benzincem (320 KS) i dizelašem (306 KS). Oba troše između 1,6 i 2,0 litara na 100 km

Baterija od 13,5 kWh omogućuje vlasnicima njemačke limuzine srednje klase (C 300 de) da prevale 57 kilometara isključivo na struju. Pritom pati jedino prtljažnik. Unatoč snazi od vrtoglavih 475 KS, luksuzni Mercedesov model S 560 e trebao bi trošiti svega 2,5 litre. Serija plug-in hibrida kod Mercedesa nosi oznaku EQ Power, a prema najavama iz Stuttgarta, u prodaji će se pojaviti sljedeće godine

Izdvajamo

Iz drugih medija