FOTOGALERIJA

Alfa Romeo Giulia krenula u prodaju u Europi, cijene od 35.500 eura za uvodni dizelaš od 150 KS

Alfa Romeo

Sada se sve zna: Alfa Giulia prvo će se naći na tržištu tek s jednim 2,2-litrenim dizelašem od 150 KS i 180 KS te kao QV od 510 KS

Diljem europskih tržišta (napokon) se otvaraju knjige narudžbi za novu Alfa Romeo Giuliju, jedan od najiščekivanijih ovogodišnjih noviteta.

 

Zainteresirani će na izbor imati na početku na izbor tek jedan četverocilindarski 2,2-litreni dizelaš koji u baznoj izvedbi isporučuje 150, a u snažnijoj 180 konjskih snaga (ovaj FCA motor već kuca u Jeepu Cherokeeju a isporučuje 200 KS). Riječ je o prvom kućnom dizelašu koji je u potpunosti izrađen od aluminija, opremljen Multijet II injection sustavom i varijabilnim električnim turbopunjačem, pa se može očekivati i vrlo niska potrošnja, manje vibracije te generalno veći komfor u vožnji.

 

Uvodni motor vrlo je elastičan i od 1500 okretaja isporučuje 380 Nm pa Giuliju do 100 km/h iz stajanja tjera već za 8,4 sekunde (s 8-stupanjskom opcionalnom automatikom za 8,2 sekunde uz okretni moment od 450 Nm) i vozi do 220 km/h. Snažnija izvedba ima identičan okretni moment, ali stotku hvata za 7,2 sekunde (automatik 7,1 sekundu) i vozi do 230 km/h. Za obje je izvedbe istaknuta prosječna tvornička potrošnja od 4,2 litre te emisija CO2 od 109 g/km.

 

Svi modeli imaju serijski ugrađen inovativan sustav kočenja (IBS) koji kombinira zajednički rad ABS-a i ESP-a. Prema tvorničkim mjerenjima Giulijin put kočenja od 100 do 0 km/h iznosi tek 38,5 metara. Osim toga sve Giulije voze sa 'pametnim sustavom kočenja' koji u slučaju opasnosti sam zaustavlja auto do stajanja iz brzine od 65 km/h. Ovjes je podešen kako bi vozne osobine bile što bolje, a da pritom ne pati udobnost što je postignuto zahvaljujući Alfa Linku. U unutrašnjosti caruje sportski dojam što i odgovara jednoj Alfi, a na središnjem grebenu dominira 8,8-inčni ekran infotainment sustava Connect 3D (standardno 6,5-inčni) kojim se može upravljati i putem glasovnih naredbi i koji se lako spaja s bilo kojim androidom ili pametnim telefonom.

Tri paketa - Giulia, Super i Quadrifoglio nude tri razine opremljenosti, a u ponudi su i posebni - Sport, Driver Assistance i Business paketi. Kasnije tijekom godine biti će poznati i detalji za benzinske izvedbe Giulije koje će pogoniti potpuno novi dvolitreni turbo motor u dvije snage: od 200 i 280 KS. Cijene za dizelsku Giuliju sa 150 KS u Italiji se kreću od 35.500 do 40.500 eura, a za izvedbu sa 180 KS od 40.500 do 44.500 eura. Najsnažnija QV izvedba sa 510 KS tamo stoji 79.000 pa naviše, ovisno o paketima opreme...

Izdvajamo

Iz drugih medija