
Glasine o Appleovom ulasku u automobilsku industriju možda su utihnule otkako su dosegle vrhunac 2021. godine - kada su glasine o povezivanju Applea i Kije dovele do skoka dionica korejskog proizvođača automobila. Od tada su i Toyota i Porsche u trci, ali osim nekoliko sastanaka i šaputanja u prolazu, još uvijek ne znamo kako bi "iCar" izgledao.
Međutim, ono što znamo jest da Apple nastavlja sa svojim planovima za izlazak automobila na tržište. I, u potezu koji bi zasigurno natjerao tvrtku da se izravno uhvati u koštac s Teslom, činilo bi se da Apple stavlja "svoje karte" na autonomnu tehnologiju.
Prema izvješću MacReportsa, sudeći prema najnovijim podacima iz Programa autonomnih vozila kalifornijskog DMV-a, Apple je stalno povećavao broj autonomnih prototipa. Njihov samovozeći park sastoji se od 67 automobila i 201 vozača, što je znatno više od Teslinog broja, koji raspoređuje 59 vozača u samo 14 automobila. Appleova kalifornijska autonomna flota također je veća od Mercedesove, koji zapošljava 179 vozača za 55 automobila.
Apple još uvijek zaostaje za Waymom (971 vozač i 326 automobila), Cruiseom (414 vozača i 709 automobila) i Zooxom (1021 automobilom i 167 automobila), dok Nvidia bilježi veći broj vozača na 262, ali upravlja s mnogo manje automobila, sa samo 13.
Druge informacije prikupljene iz izvješća su da su Appleovi automobili bez vozača sudjelovali u 16 sudara - od kojih je zadnji bio manji udar u rubnjak, koji se dogodio dok se automobilom upravljalo ručno.
Dakle, dok Apple ne gleda na izgled svog prodora u svijet automobila, barem znamo da njegov tim testera raste. Iako proizvođač iPhonea možda nije pronašao partnera s kojim bi proizveo automobil, izvješće krajem prošle godine sugeriralo je da bi projekt mogao završiti 2026.