
Prošle je godine Audi najavio planove za prelazak na čistu električnu energiju potvrdivši da će kompanija proizvoditi električna vozila počevši od 2026. godine. Proizvođač automobila tada će početi iz upotrebe postupno izbacivati vozila s unutarnjim pogonom s ciljem da ih eliminira do 2033. godine.
Iako je to opće poznato, Audi je dao nekoliko natuknica o svojoj električnoj liniji u najavi usmjerenoj na proizvodnju. Konkretno, proizvođač automobila ponovio je da će Q6 e-tron početi silaziti s proizvodne trake u Ingolstadtu sljedeće godine. Audi je dalje rekao da će proizvodnja električnih vozila "postupno započeti i u Neckarsulmu, u San Joseu. Do 2029. godine svaka će tvornica za montažu proizvoditi barem jedno električno vozilo.
Još zanimljivije, Audi je najavio električni A4 i A5. Tvrtka nije rekla mnogo o njima, ali je izjavila da će se “novi Audi Q6 e-tron, na primjer, u početku proizvoditi u Ingolstadtu na istoj liniji kao Audi A4 i A5. Električni modeli će tada postupno zamijeniti automobile s unutarnjim izgaranjem".
Govoreći o proizvodnji, Audi želi prepoloviti godišnje tvorničke troškove do 2033. Kao dio ovog napora, tvrtka želi smanjiti složenost svojih vozila. Iako to obično znači ponudu manje opcija i kombinacija opreme, Audi nastoji eliminirati složenost koja "ne koristi kupcu". Kako bi se to postiglo, "razvoj vozila uzet će u obzir pojednostavljeni proizvodni proces od prve faze".
Učinci će se tek vidjeti, ali drugi potezi smanjenja troškova usmjereni su na digitalizaciju. Kao što je proizvođač automobila objasnio, žele koristiti svoje rješenje Edge Cloud 4 Production, koje koristi lokalne poslužitelje, kako bi zamijenili "skupa industrijska računala, smanjujući IT napore kao što su uvođenje softvera i promjene operativnog sustava".
U budućnosti tvrtka također namjerava koristiti virtualno planiranje montaže i modularnu montažu neovisnu o ciklusu kako bi se pojednostavio rad s velikom varijabilnošću proizvoda.