AKTUALNO

Druga generacija Panamere i službeno predstavljena, vrh ponude čini Panamera Turbo sa 550 KS

Svi modeli dolaze s pogonom na sva četiri kotača, a novost u ponudi je dizelska inačica
 Porsche

Oko izgleda prve generacije Panamere bilo je mnogo rasprava, a mnogima dizajn nije sjeo. Međutim, sada je predstavljena nova, druga generacija i prema službenim fotografijama možemo reći kako je Panamera otišla korak naprijed. Linije su skladnije, a prije svega tu je novi izgled stražnjeg dijela koji sada podsjeća na model 911. Za potrebe ljepšeg i skladnijeg izgleda visina krova iznad stražnjih sjedala snižena je za 20 mm, ali zato je povećan međuosovinski razmak i to za 30 mm.

Foto: Porsche

U unutrašnjosti zapažamo još i više promjena nego vani. Prije svega, tu su digitalni pokazivači na kontrolnoj ploči, a jedino je brojač okretaja ostao klasičan, analogni. Taj trend već je viđen kod Porschea 918. Središnji dio unutrašnjosti rezerviran je za 12,3-inčni ekran, a zanimljivo da čak i putnici straga imaju svoj zaseban ekran. Klimom i ventilacijom sjedala upravlja se preko tipki osjetljivim na dodir. Kupci koji žele uživati u vrhunskoj kvaliteti muzike moći će uz nadoplatu uzeti Burmester ozvučenje.

Možda najzanimljiviji dio je motorizacija. U ponudi su zasad modeli 4S, Turbo te po prvi put 4S dizel. Svi dolaze s pogonom na sva četiri kotača i 8-stupanjskim PDK automatskim mjenjačem. Panamera 4S dolazi sa 2,9-litrenim V6 motorom snage 440 KS koji omogućava ubrzanje od respektabilne 4,2 sekunde. Ako pogledamo performanse prve Panamere, lako je zaključiti kako je sada i Panamera 4S brža od Turbo verzije prve generacije.

Novi model u ponudi je Panamera 4S dizel koja ispod poklopca skriva 4,0-litreni V8 motor sa 422 KS, čime postaje Porscheov najsnažniji dizelski motor. Uz krajnju brzinu od 285 km/h također je riječ o najbržem dizelskom autu na tržištu.

Perjanicu ponude čini Panamera Turbo sa 4,0-litrenim V8 motorom od 550 KS. Do stotke juri za impresivnih 3,6 sekundi (sa Chrono paketom, odnosno 3,8 bez paketa). Turbo inačica dolazi sa poznatim spojlerom straga koji je na novoj generaciji još i veći nego prije. Treba istaknuti da je Panamera Turbo na Nurburgringu odvozila krug za 7 minuta i 38 sekundi, što je primjerice vrijeme Lexusa LFA.

Na europsko tržište Panamera stiže krajem godine.

POGLEDAJTE VIDEO:

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 01:20