Šesta generacija Volkswagena Pola na tržište stiže oko jeseni, ali fotografi su ga već uspjeli uloviti bez kamuflaže u Njemačkoj. Nova generacija Pola postavljena je na novu MQB AO platformu na kojoj se već vozi Seat Ibiza. Ono što se prema ovim slikama može zaključiti je da su u Volkswagenu odlučili na evoluciju, a ne revoluciju. Novi Polo po dizajnu se neznatno razlikuje od svog prethodnika, gotovo kao da je riječ o redizajnu a ne novoj generaciji. Ipak, na takvo što smo u današnje vrijeme naučeni.
Foto: Autoexpress
Novi Polo nudi međuosovinski razmak od 2560mm, što je za 90mm više u odnosu na prethodnika. Ukupna dužina automobila trebala bi ostati ista, što znači da će najviše profitirati putnici na stražnjoj klupi. Najviše promjena trebalo bi biti u unutrašnjosti gdje se spominje 9,5-inčni ekran osjetljiv na dodir, a pretpostavlja se kako će se uz doplatu nuditi i virtualni kokpit već viđen u modelima poput Golfa, Passata i Tiguana. Ponudu motora otvara mali 1,0-litreni trocilindarski benzinac koji se nudi u verzijama od 67 do 115 KS. Za one zahtjevnije koji ne žele imati 1,0-litreni motor tu je novi 1,5-litreni TSI sa 150 KS. Vrh ponude očekivano će biti GTI verzija koja bi trebala razvijati 200 KS iz 2,0-litrenog TSI benzinca, ali više detalja o tome bit će poznato za nekoliko mjeseci. Čast dizelaša branit će provjereni 1,6-litreni TDI. U svakom slučaju, Volkswagen s novim Polom od jeseni ponovo želi u sam vrh segmenta.