Redizajniran prednji dio, finiji materijali i bolja oprema i zvučna izolacija interijera te prije svega kompletno obnovljen i efikasniji plug-in hibridni pogon, bile su glavne teme prezentacije za medije Mitsubishija Outlander PHEV, japanskog terenca koji za pogon koristi dva elektromotora i novi benzinski 2,4-litreni motor, s Atkinsonovim principom rada ventila.
Time je ujedno označen početak prodaje ovog energetski efikasnog automobila na hrvatskom tržištu, čija cijena u početnoj, ali bogatoj opremi Intense iznosi 312.900 kuna, dok u još luksuznoj Premium (koža, 18-colni naplaci, svi sigurnosni sustavi, grijanje volana, hifi Rockford Fosgate… ) raste na 362.900 kuna. Nov plug-in hibridni pogonski sustav donosi bolje performanse, nižu potrošnju i još veći doseg u vožnji samo na struju, a sada ga čine nov benzinski motor 2.4 (135 KS) i sklop litij-ionskih baterija kapaciteta 13,8 kWh te dva elektromotora, sprijeda od 60 kW i straga od 70 kW snage. Ukupna snaga obje vrste pogona iznosi 225 KS.
Posebno je zanimljiv plug-in elektropogon, čijim je baterijama dovoljno samo 25 minuta punjenja na brzom punjaču da im se kapacitet ponovno obnovi na 80 posto. Na standardnom punjaču punjenje traje četiri i pol sata. Mitsubishijevi inženjeri tvrde da doseg vožnje samo strujom iznosi lijepih 54 kilometra, a jednako tako da se samo na struju može postići brzina od 135 km/h. Deklarirana potrošnja benzina iznosi svega 2,0 l/100 km i 169 Wh/km struje. Jamstvo na baterije i električni PHEV sklop (plug-in hybrid electric vehicle) traje osam godina ili 160 tisuća kilometara.