Opće je poznato da novi automobili dolaze sa sve većim brojem dodatne opreme. Pritom se posebno ističu različiti sustavi sigurnosti i autonomne vožnje. Naravno, kako bi oni funkcionirali, potreban je niz radara, kamera, senzora i ostalih elemenata. Sve je to divno i krasno dok je automobil nov, no što će se dogoditi kada će automobil "na leđima" imati 5-10 godina. Servisiranje takvih stavki prilično je komplicirano, a vaš lokalni mehaničar vjerojatno neće znati riješiti problem koji vam se primjerice javio na sustavu autonomne vožnje.
U Chicagu je otvoren i poseban smjer koji priprema mehaničare za "revoluciju" u svijetu automobila i popravaka istih. Profesori s fakulteta Waubonsee koji nudi spomenuti program ističu kako dolazi vrijeme u kojem će kompjutori automobila imati glavnu ulogu i biti predmet glavna stavka koju će mehaničari morati znati popraviti. "Automobili postaju vozeći kompjutori, a mi smo tu da u budućnosti rješavamo potencijalne probleme", izjavio je James Armitage, profesor sa spomenutog fakulteta.
Naravno, postavlja se pitanje što to znači za sve vlasnike koji su svoja dosadašnja vozila servisirala u provjerenoj lokalnoj radioni. Vjerojatno je kako će u početku samo ovlašteni servisi imati odgovarajuću radnu snagu za rješavanje potencijalnih problema. To naravno znači da će i računi za popravke biti skuplji nego kod vašeg lokalnog majstora...