FOTO, VIDEO

IKONA U "NOVOM" RUHU: Nova Mercedes G-klasa zasjala pod svjetlima Detroita!

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 15.01.2018. u 15:11

Mercedes

Salon u Detroitu otvorio je svoja vrata novinarima, a jedna od glavnih zvijezda je Mercedesova G-klasa. Izvana je kralj terenaca zadržao dobro poznati oblik, a najveće promjene odnose se na unutrašnjost koja je sada modernija i prostranija...

Nakon mnoštva najava, Mercedes je napokon predstavio javnosti novu G-klasu. Luksuzni terenac već dugo se smatra dizajnerskom ikonom, a vanjski izgled nije značajno promijenio od 1979. godine. Kao što možete vidjeti sa slika, i nova G-klasa je zadržala prepoznatljiv izgled, što i ne čudi s obzirom na uspješnu prodaju i prihvaćanje od strane kupaca. Tako se i na novom modelu ističu karakteristične kvake vrata i prepoznatljiv zvuk zatvaranja, robusna vanjska zaštitna letvica, vidljiv rezervni kotač na stražnjim vratima i izbočeni pokazivači smjera. Te iznimne značajke u kombinaciji s pravocrtnim linijama ovog terenskog modela su ono što definira njegov poseban izgled.

 

Foto: Mercedes

Poboljšani dizajn G-klase slijedi, kako napominju u Mercedesu, "filozofiju senzualne čistoće", a istodobno ostaje vjeran karakteru izvornika. Kao rezultat toga, šarke vrata smještene na vanjskom dijelu i vidljivo postavljen poklopac motora preneseni su i u novu generaciju. S novim poboljšanjima, ova ikona terenskih modela – koja se neprekidno tehnički unapređivala kroz desetljeća, dok se vizualno neznatno promijenila – hrabro korača u novu eru – kako u tehnološkom smislu tako i oblikom. Nova je G-klasa 53 mm dulja i 121 mm šira i sada izgleda još bolje, kako na asfaltiranim cestama, tako i na makadamima. Blatobrani i odbojnici čine još integralniji dio karoserije i izgledaju skladno te se manje čine kao dodane značajke. Promijenjene dimenzije nove, sada veće, G-klase, donose pogodnosti ne samo za vozača i suvozača, nego i za putnike straga. Treba napomenuti kako je zbog upotrebe lakih materijaala nova G-klasa čak 170 kg lakša od prethodnika.

Mercedes-Benz Neujahrsempfang am Vorabend der North American International Auto Show (NAIAS) 2018 mit der Weltpremiere der neuen Mercedes-Benz G-Klasse im Michigan Theater.
Dr. Dieter Zetsche, Vorstandsvorsitzender der Daimler AG und Leiter Mercedes-Benz Cars. Mercedes-Benz New Year's Reception on the eve of the 2018 North American International Auto Show (NAIAS) with World Premiere of the new Mercedes-Benz G-Class at the Michigan Theater.
Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars.
Daimler AG
 

Dok je vanjština zadržala ikonski, klasičan izgled, unutrašnjost G-klase iz temelja je modernizirana i redizajnirana uz zadržavanje genetskog koda klasičnog modela kako bi bila usklađena s vanjštinom. Sa svojim „off-road” karakterom i vrhunskim luksuznim dodacima, G-klasa je oduvijek bila primjer kombinacije dvaju ekstrema u skladnoj simbiozi.

 

Ulaskom u G-klasu otkrivaju se brojne dizajnerske značajke koje su s vanjštine prenesene u unutrašnjost. Primjerice, okrugli oblik prednjih svjetala koji se nastavlja na bočnim uvodnicima zraka. Ili dizajn ikonskih pokazivača smjera, koji je vidljiv u obliku zvučnika. Zaštitni znaci G‑klase uključuju rukohvat ispred suvozača i kromirane prekidače za tri blokade diferencijala. Obje su značajke pomno optimizirane i zadržane kao karakteristične za model.

Vrlo pregledno raspoređena i u potpunosti redizajnirana ploča s instrumentima ima bezvremenski cjevasti izgled s analognim okruglim brojčanicima u osnovnoj opremi. Drugim riječima, ljubitelji klasičnih okruglih instrumenata sigurno se neće razočarati u novoj G‑klasi. Kao u novoj E-klasi i S-klasi, ploča s instrumentima u obliku velikog zaslona s prikazom virtualnih instrumenata u vidnom polju vozača i središnji zaslon iznad središnje konzole dostupni su kao opcija. U ovom se slučaju dva 12,3-inčna zaslona savršeno vizualno uklapaju u kokpit vjetrobranskog stakla ispod zajedničkog staklenog pokrova. Vozači mogu birati između tri različita stila prikaza – „Classic” (klasično), „Sport” (sportski) i „Progressive” (progresivno) – te mogu birati informacije i prikaze sukladno vlastitim potrebama.

 

Za prijenos snage posebno je prilagođen automatski mjenjač 9G‑TRONIC s pretvaračem okretnog momenta kako bi se zadovoljile potrebe ovog ikonskog terenskog vozila. Razvojni inženjeri uspjeli su smanjiti vrijeme promjene brzine i odaziva mjenjača s 9 brzina putem posebne, namjenske softverske aplikacije. Širok prijenosni omjer omogućuje tišu, ali i udobniju vožnju, posebice pri niskim brojevima okretaja, a istodobno doprinosi smanjenju potrošnje goriva.

U novom modelu G 500 4-litarski benzinski V8 motor visokih performansi jamči adekvatnu pogonsku snagu. Novi dvostruki turbopunjač proizvodi snagu od 422 KS i maksimalni okretni moment od 610 Nm pri 2000 – 4750 o/min. U trenutku plasiranja na tržište u svibnju, G-klasa bit će dostupna po osnovnoj cijeni od 107 tisuća eura (cijena u Njemačkoj s PDV-om) čime ostaje u rangu prethodne verzije.

Izdvajamo

Iz drugih medija