A SVE ZBOG CO2

JEST LI IZNENAĐENI? Idući Mercedes C63 AMG umjesto 4.0 V8 motora dobiva elektrificiranog 4-cilindraša od 500 KS i isključivo 4Matic pogon

 

Downsizing pogađa sve proizvođače (okej, možda pojedini američki nisu zahvaćeni, no svi koji prodaju u Europi jednostavno nemaju drugu opciju), a najnovije informacije vezane uz AMG modele neće se svidjeti ljubiteljima.

Naime, znamo da će u budućnosti svi AMG modeli biti elektrificirani, što je potvrdio Tobias Moers iz AMG-a prošli tjedan.

Mercedes
 

No, informacije koje prenosi Autocar donose novi „šok”. Nova generacija modela C63 AMG imat će 2,0-litreni četverocilindrični motor koji se trenutno nalazi u novoj A-klasi 45 AMG S.

Budući da u spomenutom modelu broju 421 KS, ako se tome nadoda „elektrifikacija” (vjerojatno u obliku EQ Boost sustava), jasno je kako će snaga biti na razini one koju trenutno nudi C63 AMG S (510 KS).

Dakle, unatoč gubitku polovice cilindara, novi C63 AMG trebao bi zadržati istu snagu, a zahvaljujući manjoj masi 2,0-litrenog motora M139 (gotovo 50 kg lakši od M177 V8 motora koji se trenutno ugrađuje u C-klasu AMG) perfrmanse bi mogli biti i bolje.

Mercedes
 

Ipak, jasno je kako prodoran zvuk s pucnjevima iz ispušnog sustava možemo zaboraviti, a vozači mogu zaboraviti i „vožnju po boku”. Barem donekle.

Naime, četverocilindraš nije jedina promjena – novi C63 AMG odbacit će stražnji pogon i zamijeniti ga 4Matic pogonom na sve kotače!

To je informacija koju zapravo već znamo - svi AMG modeli će imati pogon na sve kotače...

Iako je to šok za mnoge ljubitelje AMG-a, Moers je istaknuo kako je to želja kupaca te je u razgovoru s ekipom iz Autocara otkrio kako modeli sa stražnjim pogonom više nisu primarni odabir kupaca te kako nema smisla investirati novac u razvoj takvih modela.

"Kupci su nam dali odgovor - većina njih želi pogon na sve kotače”, rekao je britanskim novinarima.

"Primjerice, u vrijeme kada je E-klasa AMG imala opciju stražnjeg ili pogona na sve kotače, više od 90 posto njih je odabralo pogon na sve kotače.

Novi C63 AMG tako će dolaziti s pogonom na sve kotače, a za zabavu je tu uvijek dostupni „drift mode” uz koji se snaga prenosi na stražnje kotače.

 

Daimler AG

Dakle, jasno je kako se proizvođači zbog strogih propisa vezanih uz prosječnu emisiju CO2 (više detalja u novom Auto klubu koji je od sutra na svim kioscima)  jednostavno moraju ugrađivati ekonomičnije motore, a najviše će očekivano nastradati sportski modeli...

Izvor: Autocar

Izdvajamo

Iz drugih medija