STROGE NORME UZIMAJU NOVU ŽRTVU

KRAJ ZA SUZUKI JIMNY NA TRŽIŠTU ZEMALJA EU? Previše zagađuje zrak, no vratit će se kao dostavno vozilo...

Ivan Lacković

 

Kada je prije nešto više od godinu dana predstavljen, novi Suzuki Jimny naišao je na oduševljenje javnosti zbog simpatičnog izgleda i jednostavnosti. Mnogi su ga odmah prozvali „baby G-klasom”, a prihvatljiva cijena rezultirala je povećom listom čekanja (u pojedinim zemljama) među kupcima. Ipak, čini se kako životni vijek ovog Suzukija na tržištu neće dugo trajati. Naime, prema navodima portala Autocar India, Suzuki Jimny uskoro bi trebao biti izbačen iz ponude Suzukija u Europi. Razlog? Visoka emisija CO2! Naime, zbog novih normi proizvođačima je neisplativo prodavati modele s visokom emisijom CO2, posebno ako u ostatku game nemaju hibride ili električare koji će „poravnati” brojke, jer u tom slučaju plaćaju visoke kazne. Jimny se nudi(o) samo sa 1,5-litrenim motorom, a zbog povećanje prodaje rezultat bi bio samo plaćanje penala koji su vrlo vjerojatno veći od same zarade na automobilu.

Suzuki
 

Ipak, nije sve tako crno. Naime, Jimny bi se trebao vratiti, i to kao N1 dostavnjak! Da, N1 vozila ne ulaze u izračun, pa je Suzuki tako iskoristio „rupu u zakonu” te će obrtnici i dalje moći voziti Jimny s N1 oznakom.

Osim toga, Autocar India piše kako bi se Jimny mogao vratiti i na tržište putničkih vozila, i to s nekim efikasnijim motorom, primjerice hibridnim. Ipak, za takvo što će trebati pričekati službene informacije proizvođača...

Izdvajamo

Iz drugih medija