VIJESTI IZ MARANELLA

‘Labuđi pjev‘? Ferrari sprema najsnažniji V12 motor ikad, snažniji od 830 KS u 812 Competizione!

Tehnički direktor Ferrarija Michael Leiters najavio je još snažniji V12 koji je trenutno u fazi izrade
Ferrari V12
 Ferrari

Početkom ovog mjeseca predstavljen je Ferrari 812 Competizione, najsnažniji Ferrari ikad zamišljen. Pokreće ga 6,5-litreni atmosferski V12 koji proizvodi 830 KS i 692 Nm okretnog momenta. Prema tome, Competizione je snažniji od LaFerrarija i 812 Superfasta kojeg će zamijeniti. Međutim, Ferrari ne bi bio Ferrari da mu je to dovoljno.

image
Ferrari 812 Competizione
Ferrari

U razgovoru za Autocar, jednu od najstarijih svjetskih automobilskih publikacija, tehnički direktor Ferrarija Michael Leiters najavio je kako je još snažniji V12 u fazi izrade, Međutim, nije otkriveno koji model će novi V12 pokretati. 'Radimo na tome', rekao je Leiters. Prvi koji pada na pamet je LaFerrari, čija se zamjena očekuje u narednim godinama. Tu je i program kompanije 'Le Mans Hypercar', zakazan za 2023. godinu.

image
La Mans Hypercar projekt (render)
Top Gear

Osim Leitersa, izjasnio se i direktor marketinga Enrico Galliero, koji je otkrio kako se novi, još snažniji V12 neće koristiti u track-only izvedbi 812. To bi moglo značiti kako je u planu novi cestovni automobil. Uz to, Galliero je dodao kako Ferrari 'razmišlja o nečemu što će biti vidljivo u budućnosti'.

image
Ferrari Monza SP1
Ferrari

Jedna od mogućnosti je i najavljeni prvi Ferrarijev SUV – Purosangue. Međutim, njega ćemo još uvijek morati pričekati, budući da su 'špijunske' fotografije otkrile kako se prototipi još uvijek testiraju s modificiranim tijelima Maseratija Levantea. Treći vjerojatni scenarij su nova generacija Speedstera, poput Monze SP1 i SP2, koji će biti dio serije 'Icona'. Prisjetimo se, dvojac je predstavljen na salonu automobila u Parizu prije 3 godine, s tada najsnažnijom konfiguracijom V12 motora od 810 KS.

image
Ferrari Purosangue (render)
Giorgi Tedoradze

Za sada, službeno je samo da još snažniji V12 dolazi. Međutim, morat ćemo pričekati kako bi saznali više informacija. Priznajmo, lijepo je vidjeti kako netko još uvijek radi na V12 motorima, unatoč sve strožim propisima o emisijama. Elektrifikacija je svakako neizbježna, i 6,5-litreni motor vjerojatno neće biti tu još dugo, ali svaka čast Ferrariju na održavanju dugogodišnje tradicije dvanaestocilindričnih automobila na životu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. listopad 2021 09:09