NOVI MERCEDES G63 AMG

LETEĆA TOPOVNJAČA iz Stuttgarta do 100 km/h za 4,4 sekunde! Vječna kocka od 585 KS skida skalpove supersportašima, a premijeru ima u Ženevi!

Mercedes-AMG G 63Exterieur: designo mysticweiß bright, Exterieur-Edelstahl-PaketKraftstoffverbrauch kombiniert: 13,2 l/100km;CO2-Emissionen kombiniert: 299 g/km //Mercedes-AMG G 63Exterior: designo mysticwhite bright, Exterior-Stainless steel-PacketFuel consumption combined: 13,2 l/100km;CO2-emissions combined: 299 g/km;Kraftstoffverbrauch kombiniert: 13,2 l/100km; CO2-Emissionen kombiniert: 299 g/km*
;Fuel consumption combined: 13,2 l/100km; CO2-emissions combined: 299 g/km*
Daimler AG

 

Mercedes je objavio slike i specifikacije najsnažnije, AMG verzije nove G-klase koja je nedavno imala premijeru u Detroitu. Najsnažnija verzija kralja terenaca bit će pogonjena 4,0-litrenim twin-turbo V8 motorom. Iako je riječ o motoru manjeg obujma od prethodnika, snaga je porasla za 14 KS pa novi G63 AMG broji 585 KS. Snaga se prenosi na sve kotače putem novog 9-stupanjskog automatskog mjenjača. Njemački proizvođač navodi kako je novi G63 osjetno lakši od svog prethodnika, iako točne brojke još nisu otkrivali. Ono što su objavili su brojke vezane uz performanse: sprint do stotke traje samo 4,4 sekunde što je sekundu brže od prethodnika, dok maksimalna brzina (uz Driver's Package) iznosi 240 km/h što nije loše s obzirom na prilično nezahvalan oblik kada je u pitanju aerodinamika.

 

Foto: Daimler AG

U Mercedesu su poseban naglasak stavili na razvoj ovjesa, pa obećavaju kako će se novi G63 voziti puno bolje od prethodnika. Izgledom je ostao sličan prethodniku (kao uostalom i obične verzije), a prepoznat ćete ga po novoj "Panamericana" maski, redizajniranim odbojnicima, novim LED svjetlima kao i novim 22-inčni naplacima. Unutrašnjost donosi pravu revoluciju u odnosu na prethodnika. Upravo je po tom pitanju bilo najviše prigovora vlasnika prošlog modela pa su u Mercedesu s novim modelom odlučili to popraviti. Uz dobro poznata dva 12,3-inčna zaslona, tu je i sportski AMG upravljač kao i prekidač na središnjoj konzoli putem kojeg će vozači moći birati između različitih načina vožnje. Premijeru za javnost ovaj model će imati za nešto manje od mjesec dana na salonu automobila u Ženevi, a u prodaji će se naći u drugoj polovici godine.

 

Za sve one koji se pitaju hoće li biti verzije G65 AMG koju je Mercedes nedavno umirovio? Kako stvari zasad stoje, G65 odlazi u mirovinu a zamijenit će ga G73 koji bi trebao imati spomenuti V8 motor uparen s elektromotorom. Ta hibridna kombinacija trebala bi isporučivati čak 800 KS...ali više detalja o ovim spekulacijama bit će poznato u narednih nekoliko mjeseci...

Izdvajamo

Iz drugih medija