REZULTATI ISTRAŽIVANJA

MLADI U DUŠI ALI I NA PAPIRU: Fordovi sportski modeli privlače mlađu publiku

Ivan Lacković

Prosječan kupac Ford Fieste ima 45 godina, dok prosječan kupac sportske ST verzije ima čak 10 godina manje

Kupci Fordovih sportskih modela, Fieste ST, Focusa RS (u čije smo se odlične performanse i sami mogli uvjeriti na našem testu, dok vozačku priču s navedenim modelom po magistrali možete pročitati u aktualnom broju) te Mustanga u prosjeku su 3 do 10 godina mlađi od kupaca ostalih, "normalnih" Ford modela. Prosječni kupac Fieste ima 45 godina, dok je prosječni kupac Fieste ST čak 10 godina mlađi. Rezultati su to kompanije MaritzCX koja se bavi istraživanjem tržišta i tržišnih trendova.

Mladi kupci sportskih Ford modela u pravilu su imućniji od ostatka kupaca, a i češće ponavljaju kupnje, odnosno kada se uvjere u performanse primjerice Fieste ST postoji velika šansa da će sljedeći put kupiti sportski Focus RS za kojim su kupci preko bare doslovno poludjeli. Kao što smo već pisali, u SAD-u se svakih sat i pol proda se po jedan primjerak, i to većinom mladom segmentu. Kada smo kod rezultata Forda, treba napomenuti kako je potražnja za sportskim modelima porasla za 45% u prvom kvartalu 2017. godine u odnosu na prethodnu godinu. Milenijska generacija kupaca (nazvana i "Generacija X", označava one rođene između 1980. i 2000. godine) iznimno je važna za Ford, jer osim što više troše, postoji veća šansa da će se pretvoriti u lojalne kupce.

Ford
 

Izdvajamo

Iz drugih medija