NA DVA KOTAČA

MOTOCIKLI: MV Agusta Superveloce 800 zasad je prelijepa studija koju bismo što prije voljeli vidjeti i na cesti!

S upečatljivim jednookim prednjim svjetlom, žutom žaruljom i asimetričnim ispuhom trocilindraš iz Varesea, koji mehaniku preuzima sa serijskog F3 800, zasad je samo dizajnerska studija. Ipak, serijska proizvodnja nije isključena…
 MV Agusta

S jednookim, k tomu još i žutim, prednjim svjetlom u upadljivom aluminijskom prstenu studija Superveloce 800 izgleda manje kao za serijsku proizvodnju spreman motocikl, a više kao jedan od rekvizita sa snimanja steampunk akcijske komedije Divlji zapad s Willom Smithom, Kevinom Klineom i Salmom Hayek iz 1999. Jedinstveno rješenje prednjeg svjetla, međutim, samo je jedan od brojnih nesvakidašnjih dizajnerskih detalja jesenas na salonu motocikala u Milanu predstavljene studije Superveloce 800 (Ottocento).

Sljedeći je spremnik za gorivo. Premda je istog oblika kao i na serijskoj MV Agusti F3 800, umjesto uobičajene bravice aluminijski čep na mjestu drže dva kožna remena, što podsjeća na kultni MV 175 od milja prozvan Disco Volante. Pravo malo remek-djelo. Baš kao i visoko uzdignuti rep motocikla sa sjedalom od rupičaste kože koji završava minijaturnim okruglim stražnjim svjetlom. Ili tri ispušne cijevi talijanskog specijalista SC-Project, čiji se topovi nalaze i na natjecateljskoj Hondi RV213V peterostrukog svjetskog prvaka Marca Marqueza. Tu su i dva prigušivača s desne i jedan s lijeve strane motocikla. Asimetrija koja u sjećanje odmah priziva trocilindarski MV 500, kojim je titule svjetskog prvaka za kuću iz Varesea potkraj šezdesetih osvajao slavni Giacomo Agostini.

MV Agusta

Tko bi rekao da se ispod privlačno skrojenog oklopa od ugljičnih vlakana umjesto termoplastike zapravo krije mehanika serijskog F3 800… A to će reći da ga pokreće već dobro poznati trocilindraš od 798 ccm. Premda tvornica nije objavila nikakve tehničke podatke studije Superveloce, u 173 kilograma laganom serijskom motociklu razvija lijepih 148 KS i 88 Nm, što mu je dovoljno za krajnjih 240 km/h. S istog motocikla potječe i ostatak dijelova – aluminijski okvir od cjevastih profila, podesiva upside-down vilica sprijeda (Marzocchi) i jednoručna vilica s monoamortizerom straga (Sachs), plutajući diskovi s radijalnim četveroklipnim kliještima (Brembo)…

MV Agusta

Ukratko

Tri ispušne cijevi zaštitni su znak MV Aguste još od šezdesetih i kultnog MV 500 kojim je titule svjetskog prvaka osvajao Giacomo Agostini. Spremnik goriva istog je oblika kao i na F3 800, ali aluminijski čep na mjestu drže dva kožna remena umjesto bravice. I ostatak mehanike potječe s F3 800

Umjesto od termoplastike, oklop Supervelocea 800 izrađen je od čvrstih, a laganih ugljičnih vlakana. Trocilindraš sa 798 ccm preuzet je sa serijskog F3 800, gdje razvija 148 KS

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 23:04