U istočnjačkoj kulturi Pagoda je naziv za kultne građevine. U Indiji za monetu iz 18. stoljeća, u Americi za alternativni rock band, a za poklonike automobila prva asocijacija bit će Mercedes-Benz W113. No, posljednjih godina iza imena Pagoda krije se i vrhunska hrvatska radionica za restauraciju automobila. Pagoda Classics nastala je prije pet godina, ali njeni korijeni puno su dublji.
- Sve je krenulo 1990. kada je u obiteljsku garažu stigao Mercedes 220 SE Cabrio iz 1965. koji je još uvijek tu, govori nam Karlo Beštak, osnivač tvrtke Pagoda Classics dok sjedimo u izložbenom salonu nove radionice otvorene u Adamovcu nedaleko Zagreba u kojoj se obavljaju završni radovi dok je u Varaždinu, gdje je sve i počelo, zadržan grublji dio posla poput pjeskarenja, brušenja i rekonstrukcije limarije. Koje smo sve vrijedne automobile zatekli u radionici, kao i cijelu reportažu pročitajte u novom broju Auto kluba koji je od danas na svim kioscima.
U novom broju vas osim toga čeka i izvještaj sa prve vožnje paprenog Mercedes AMG A45 sa 421 KS.
Donosimo i podatke vezane uz prolaznost na tehničkom i otkrivamo koje marke su najbolje, a koje su najlošije po pitanju prolaznosti.
Ne manjka ni testova, pa se tako na prvom testu našao Suzuki Jimny 1.5 4WD, japanski mini terenac četvrte generacije koji je postao pravi mamac na poglede!
Od ostalih testova izdvajamo test Citroena C3 1.2 Puretech s osnovnim paketom opreme, Nissan Micre 1.0 IG-T te Opela Grandlanda X 1.2T.
Na testu rabljenog ovaj put se našao popularni BMW 3 Touring F31.
Rubrika servis rezervirana je za održavanje automobila - donosimo prijedloge kako vratiti sjaj plastici, kromu, aluminijskim naplacima...
U rubrici auti i ljudi naš gost je bio Mario Petreković koji je podijelio svoja vozačka iskustva.
U rubrici vremeplov pronaći čete priču o 30 godina Lexusa.
Uglavnom, i u ovom će se broju pronaći ponešto za svakoga. Ugodno čitanje!