Prvi veliki korak uspješno je odrađen: nakon gotovo deset godina priprema, traženja sponzora i inženjerske pripreme, vozilo kojim će Andy Green pokušati oboriti svjetski brzinski rekord i pojuriti brže od 1000 milja na sat (1610 km/h) odradilo je svoj prvi praktični test na pisti aerodroma Newquay u Cornwallu.
Bloodhound SCC je s Greenom za upravljačem imao dvije testne vožnje, a oba je puta premašio brzinu od 200 mph, odnosno 322 km/h, za što mu je trebalo manje od 1300 metara piste. Vožnje su bile zamišljene kao test za evaluaciju upravljačkog sustava, ovjesa, kočničkog sustava i sustava za obradu podataka, kao i procjenu učinkovitosti usisa mlaznog motora EJ200, koju SCC posuđuje od Eurofightera i koristi ga kao glavnu, ali ne i jedinu pogonsku jedinicu (jedan Jaguarov V8, primjerice, ima ulogu pumpe za gorivo za raketne motore).
Idući test planiran je za iduću godinu, kad bi SCC samo na mlazni pogon trebao dostići 650 mph, a godinu dana kasnije s dodanim prvim setom raketnih motora, i 800 mph. Napad na rekord i 1000 mph, s konačnom pogonskom specifikacijom ukupne snage 135.000 KS (što je skoro osam i pol puta više nego što u utrci Formule 1 imaju svi bolidi na stazi zajedno), bude li se sve doista odvijalo prema postojećem planu, dogodit će se 2020.
Jednaki izazov kao i obaranje rekorda za ovu je ekipu i sigurno kočenje i zaustavljanje, što će se obavljati kroz četiri koraka. Prvi će biti zatvaranje gasa, što bi odgovaralo svojevrsnom kočenju motorom, a SCC bi trebalo sa 1000 usporiti na 800 mph. Nakon toga aktivirat će se zračna kočnica, koja bi brzinu trebala spustiti do 650 mph, a zatim i nekoliko padobrana, koji će ga zakočiti do 200 mph. Tek tad se u igru uključuju i klasične kočnice na kotačima, koje potpuno zaustavljaju bolid.
INFOBOX Prvi test odrađen je u Cornwallu, no za rekordnu vožnju predviđa se pustinja Hakskeen, jer za nju više nije dovoljno dobar čak ni Black Rock u Nevadi Testiranja obavljena u Velikoj Britaniji Bloodhound SCC je odvozio na klasičnim gumama, a rekord će obarati na posebnim aluminijskim kotačima 180bolida Formule 1 zajedno ima manje konjskih snaga od Bloodhounda SCC 9 godina već traje projekt, a do rekorda će proći još najmanje tri 55 sekundi trebat će da SCC s punom snagom ubrza od 0 do 1610 km/h |