U IŠČEKIVANJU

Novi Audi A4: Dizajn, pogonski sklopovi, oprema - evo što već sada znamo o idućoj generaciji

Već su započele vožnje kamufliranih prototipa A4 Avanta, što sugerira da je službena premijera ‘pred vratima‘

2024. Audi A4 Avant (digitalni render)

 CarScoops

Nadolazeća generacija A4 (B10) bit će posljednji Audi srednje veličine opremljen motorom s unutarnjim izgaranjem, s obzirom na to da je električni pogon sve više u središtu Audijevog fokusa.

image

2024. Audi A4 Avant (digitalni render)

CarScoops

Već su započela zadnja testiranja kamufliranih prototipa A4 Avanta, što sugerira da je službena premijera 'pred vratima'. Međutim, kolege iz CarScoopsa su, umjesto da čekaju, digitalno skinuli masku i otkrili nam što možemo očekivati. Osim Avanta, kojeg možete vidjeti na digitalnim renderima, asortiman A4 će uključivati i limuzinu i Allroada.

image

2024. Audi A4 Avant (digitalni render)

CarScoops

Novi A4, za kojeg se kaže da je inspiriran prošlogodišnjim konceptom A6 E-Trona, mijenja iritantne linije trenutne B9 generacije za glađe prijelaze između konveksnih i konkavnih površina bez odustajanja od Audijevog evolucijskog pristupa redizajniranju. Aerodinamičniji prednji dio usvaja širu rešetku s jednim okvirom, digitalna matrična LED prednja svjetla i vertikalne usisne elemente.

image

2024. Audi A4 Avant (prototip)

CarScoops

Shooting-brake staklenik nalikuje na onaj najnovijeg karavana C-klase, a pogled sa strane također prikazuje jedinstvenu liniju. Ostali značajni detalji uključuju LED stražnja svjetla pune širine, veliki difuzor i strmo nagnuto stražnje staklo. Allroad varijanta bit će povišena, sa širim oblogama lukova kotača, posebnim krovnim nosačima i raznim drugim suptilnim nadogradnjama koje daju dojam crossovera.

image

2024. Audi A4 Avant (prototip)

CarScoops

Iako nismo imali priliku vidjeti kabinu novog A4, izvješća sugeriraju dinamički kutnu temu koju smo mogli vidjeti u E-tronu GT, uz mnogo manje fizičkih kontrola. Također će uključivati značajke poput Audijevog virtualnog kokpita od 12,3 inča, treće generacije modularne infotainment platforme (MIB 3), Car-to-X usluge i Amazon Alexa glasovnog asistenta.

image

Audi e-tron GT

Audi

Poluautonomni sustavi pomoći vozaču, uključujući dinamičko upravljanje trakom, upozorenje na bočni izlaz, pomoć pri unakrsnom prometu i kamere za surround pogled, učinit će svakodnevno putovanje malo lakšim. Tu je i Audijev Drive Select dinamički sustav upravljanja za različite razine podešavanja ovjesa.

image

2024. Audi A4 Avant (prototip)

CarScoops

Novi A4 vozit će se na modificiranoj verziji MLB platforme koju koristi i sadašnja generacija, uz ponudu niza štedljivih benzinskih i dizel motora. Ažurirani TFSI 2,0-litreni četverocilindrični benzinski motor bit će zadani izbor za mnoge kupce, a uključivat će i djelomičnu elektrifikaciju u obliku 48-voltne blage hibridne postavke, 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom i opcijskog Quattro pogona na sve kotače.

image

2024. Audi A4 Avant (prototip)

CarScoops

Plug-in hibrid posuđen od Q5 kombinirat će 2,0-litrenog rednog četverocilindraša s električnim motorom od 141 KS i litij-ionsku bateriju od 11,3 kWh za ukupnu snagu od oko 360 KS. Kod RS4 izvedbe, električni motor će biti uparen sa 2,9-litrenim V6 i dva turbopunjača za kombiniranu snagu daleko veću od 450 KS trenutnog modela.

U ponudi će biti i čisto električni A4 e-tron model baziran na Premium Platform Electric arhitekturi (PPE), koji će biti konkurent BMW-oj i4 limuzini, iako je u ovom trenutno poznato nekoliko drugih detalja o automobilu. Glavni konkurenti redizajniranom Audiju A4 bit će Mercedesova C-klasa i BMW-ova Serija 3. Ostali vrijedni rivali su Genesis G70, Volvo S60/V60 i Alfa Romeo Giulia.

Službena premijera trebala bi se dogoditi krajem 2022. ili početkom 2023. godine. Ubrzo nakon toga slijedi dugo očekivani RS4 Avant.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. srpanj 2022 00:13