Na hrvatsko tržište stigla je do posljednjeg detalja unaprijeđena treća generacija popularne Kije Ceed, čija osnovna benzinska verzija stoji 124.990 kuna, dizelska 144.990 kuna, a karavanska je skuplja za dodatnih 7000 kuna. Novinarskom prezentacijom u Zagrebu i službeno je obilježen početak prodaje treće generacije Kije Ceed, jednog od dosad najomiljenijeg automobila privatnim kupcima na našem tržištu.
Novi model u najpopularnijoj peterovratnoj i prijevozima većih stvari pogodnijoj karavanskoj izvedbi već se nalazi u prodajnim salonima Kije, a startnu ponudu zasad čine tri benzinska i dva dizelska motora, ručni mjenjač sa šest brzina i automatski s dvije spojke i sedam brzina (7DCT) te tri razine opreme. Osnovni benzinac je dobro poznati atmosferski motor 1.4 (100 KS), dostupan samo s ručnim mjenjačem i prvom opremom Active. Takav Ceed košta 124.990 kuna, a nudi solidnu opremu: LED dnevna svjetla, uređaje za upozorenje na sudar, detekciju vozila u mrtvom kutu, samostalno držanje u voznoj traci, sva četiri prozora i vanjske retrovizore na struju, daljinsko centralno zaključavanje, kožni volan, USB priključak, radio s 5-inčnim dodirnim ekranom, tempomat, putno računalo, start/stop sustav…
Motor od kojeg se prodajno najviše očekuje je trocilindarski 1,0-litreni turbobenzinac (120 KS), također samo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji u opremi Active stoji 128.990 kuna, u srednjoj Edition 137.990, a u najvišoj Fresh 152.990 kuna. Na vrhu benzinske ponude stoji 1,4-litreni turbomotor (140 KS), ponuđen zasad samo s najboljom opremom, po cijeni 163.990 kuna.
Što se dizelskih motora tiče, zasad je u ponudi 1.6 CRDi (115 KS), dok snažnija izvedba (136 KS) stiže naknadno. Cijena mu starta na 144.990 kuna, a završava na 170.990, ovisno o opremi. Karavanske izvedbe s velikim i praktičnim prtljažnikom (čak 625 litara) skuplje su 7000 kuna u odnosu na standardnu.
Treba još jednom napomenuti kako je novi Ceed u svemu za koplje nadrastao dosadašnjeg. Ne samo po pitanju gabarita (dugačak je 4,31 metra) koji omogućuju više prostora i komfora, nego i tehnološkom opremom za zabavu i sigurnost, ali s novom platformom i podvozjem i puno boljim voznim karakteristikama. Čak toliko da je na prvim usporednim testovima zapadnoeuropskih medija kao cjelina ocijenjen boljim od Golfa i ostalih europskih konkurenata!
Velik adut i dalje ostaje dobro poznato jamstvo od sedam godina ili 150.000 kilometara. Početkom 2019. u prodaju dolazi i lifestyle izvedba ProCeed, ali to više neće biti coupe s trima vratima. To je sada lifestyle automobil shooting brake stila i najava nove ere u tržišnom pristupu.