CILJ POVEĆATI EFIKASNOST

NOVI TREND: Volkswagen ulaže u digitalnu platformu putem koje ćete moći kupiti nove automobile ili ažurirati softvere postojećih automobila!

REUTERS/Fabian Bimmer

 

"Online poslovanje predstavlja ključni dio budućeg poslovanja i razvoja novih modela i trenutno ga moramo masovno proširiti", izjavili su iz Volkswagena najavljujući serijske "ID" modele koji dolaze 2020. godine. Proizvođači automobila na tržište izbacuju sve veći broj serijskih električara, a još jedan trend uz električni pogon svakako je online poslovanje i kupnja, ali i nadogradnja automobila online. Volkswagen planira na novoj modularnoj platformi MEB proizvesti 10 milijuna električnih automobila, a plan je početi masovno proizvoditi električare do 2022. godine. To prate i novi digitalni kanali prodaje koji bi mogli igrati ključnu ulogu.

Autodesk VRED Professional 2017 SP1
VW
 

"Volkswagen će razviti platformu na kojoj će se moći odraditi cijeli kupovni proces, uključujući samo financiranje i plaćanje", ističu iz Volkswagena koji će se za taj potez povezati sa zastupnicima. Zastupništva diljem Europe potpisat će nove ugovore uz koje će svoje poslovanje prilagoditi ovom novom trendu. Novi digitalni kanali pomoći će u povećanju obujma prodaje, a digitalna platforma imat će još jednu značajnu funkciju - funkciju prodaje i ažuriranja softvera. Dakle, kao što sada putem app storea "skidate" aplikacije i ažurirate softvere vaših mobitela, u budućnosti (vani bliskoj, kod nas vjerojatno i ne tako bliskoj) ćete istu stvar raditi i s vašim automobilom na baterije. Naravno, postoji još jedan cilj digitalnog kanala prodaje - povećati efikasnost i smanjiti troškove, što je u današnje doba kada je za razvoj električnih automobila potrebno izdvojiti milijarde dolara itekako bitna stavka...

Izdvajamo

Iz drugih medija