
Očekuje se da će sljedeća generacija VW Tiguana stići 2025. godine kao posljednja koja će biti opremljena motorom s unutarnjim izgaranjem. Nakon prvih pojavljivanja prototipa na cesti, Jean Hubert iz SB Medien stvorio je digitalni prikaz kompaktnog SUV-a za CarScoops.
Trenutačni Tiguan je 2020. godine osvježen i preuzeo je stilske elemente najnovijeg Golfa. Vizualna ažuriranja bila su opsežna za VW standarde, ali su bila usredotočena na prednji kraj. Kao rezultat toga, kutni tretman preostale karoserije počeo se činiti pomalo zastarjelim u usporedbi s novijim konkurentima. VW će to popraviti s potpuno novom trećom generacijom Tiguana, s potpuno redizajniranom karoserijom.
Lagano kamuflirani prototipovi Tiguana su uočeni, otkrivajući oblikovaniji profil s više oblina i manje ravnih linija. Kao što možete vidjeti iz digitalnih prikaza, SUV će imati tonirane blatobrane, slične većem Touaregu. Linija prozora dobit će zaobljene rubove, dok će plastične obloge na lukovima kotača i odbojnicima ostati suptilne.
Prednji dio posuđuje elemente iz ID asortimana, uključujući tanju rešetku, LED prednja svjetla i aerodinamične bočne otvore na braniku. Međutim, kao i kod svih modela s pogonom s unutarnjim izgaranjem, postoji veća potreba za hlađenjem, a time i veći središnji usisnik. Drugi usisnik postavljen točno iznad razdjelnika daje sportsku vibru umjesto zaštitnih ploča koje izgledaju grublje i koje se nalaze na nekim konkurentima.
Stražnji dio će imati mekši dizajn s elegantnijim LED stražnjim svjetlima koja se protežu do stražnjih blatobrana i nakošenijim stražnjim vjetrobranskim staklom prekrivenim spojlerom. Promjene u unutrašnjosti također će biti prilično opsežne, usredotočene na veliki samostojeći infotainment zaslon kojem će se pridružiti digitalna ploča s instrumentima i manje fizičkih kontrola. VW će se, srećom, vraća trendu fizičkih kontrola nakon što je dobio negativne povratne informacije za tipke osjetljive na dodir na upravljaču.
Nije jasno hoćemo li sa sljedećom generacijom vidjeti R značku na Tiguanu, budući da se VW obvezao da će do 2030. prijeći na isključivo električna vozila. Kompaktni SUV mora se suočiti s jakim konkurentima, uključujući Peugeot 3008, Ford Kugu, Renault Austral, Nissan Qashqai, Kiu Sportage i Hyundai Tucson, uz mehanički povezanu Škodu Kodiaq i Seat Atecu.