AKTUALNO

OSVJEŽENI RENAULT CLIO I NOVI Megane Grandtour stigli na domaće tržište

Na dionici od Zagreba do istarskih Bala i nazad isprobali smo dva modela Renaulta koji su upravo startali na HR tržištu i od kojih se puno očekuje
 Renault

Renault Clio nema lak zadatak biti zanimljiviji i dostupniji od ostalih modela u prenapučenoj gradskoj klasi i boriti se za kupce s konkurencijom poput VW Pola, Forda Fieste ili Opela Corse, da spomenemo samo neke. No, maleni Francuz usprkos tome gradi karijeru generacijama, točnije već 26 godina. Od 1990. godine kada je startala proizvodnja prve generacije do danas čak je 13 milijuna Clija pronašlo put do kupaca.

Foto: Renault

Sada je pak došlo vrijeme za osvježavanje aktualne generacije, a promjene na vanjskom limu su minimalne i odnose se na "ispeglaniji" prednji i stražnji branik te svjetla. Tako su sada po prvi put LED svjetla (opcija) dostupna u klasi malih, dok su stražnja svjetla sada izvedena u tamnijoj grafici. Dodatnu svježinu osiguravaju i četiri nove boje, te mogućnost personalizacije vanjskog lima s različitim atraktivnim naljepnicama.

Foto: Renault

Unutrašnjost pak donosi više ugode u smislu da su svi materijali na čiju je kvalitetu dosad bilo zamjerki sada izrađeni od podatnije plastike. Odnosi se to na mekše naslone za laktove na vratima, novi upravljač s debljim profilom za palčeve, samu površinu armature, a nova je i ručica mjenjača preuzeta iz modela Megane. Usto Clio odsad može sam parkirati, multimedija je unaprijeđena, stiglo je i Bose ozvučenje, a sjedala su sada još bolja zahvaljujući kombiniranju pjenama različite gustoće.

Dakle sve male, ali bitne promjene ponovo bi trebale Clio vratiti u fokus kupaca. Ali i još jedan motor: riječ je o 1,5-litrenom dizelašu od 110 KS s novom turbinom što pridonosi bolje odzivu na gas pri nižim brojevima okretaja. Ostalih pet motora (benzinski 16V sa 75 te TCe sa 90 i 120 KS te dizelski dCi 75, dCi 90) i dalje su u ponudi uz tu razliku da se benzinski TCe 120 sada može dobiti i sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Kura pomlađivanja dohvatila je i R.S. izvedbu koji odsad stiže s novim dizajnom naplataka i klasterom svjetala koja osiguravaju bitno bolju vidljivost noću.

Osim sportskog paketa GT, Clio se sada u svim varijantama motorizacije može dobiti s paketom GT Line. Cijene su poznate pa tako početni Clio 1.2 16V 75 Life stoji 83.400 kuna, a prvi dizelski Clio dCi 75 89.400 kuna do registracije. S početkom prodaje svi trgovci odmah osiguravaju popust od 4000 kuna na sve modele što vrijedi do daljnjeg.Vozili smo i novi Renault Megane Grandtour, karavansku izvedbu kompaktnog Meganea.

Više manje sve je isto kao i kod kompakta no međuosovinski je razmak dulji, a prtljažnik raspolaže sa 521 litrom korisnog prostora, dok dvostruko dno osigurava smještaj rolete u pod. Sjedala se pritom mogu obarati i povlačenjem ručice na stranici prtljažnika, a kada se obori kompletna klupa obujam korisnog prostora raste do 1500 litara, a mogu se prevesti i predmeti duljine 2,7 metara s preklopljenim sjedalom suvozača. Početna cijena za Renault Grandtour s benzincem TCe od 100 KS iznosi 127.900 kuna dok dizelska ponuda s motorom dCi 90 kreće od 137.900 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 06:07