VELIKA FOTOGALERIJA

OVO JE NOVI AUDI A6: OSMA GENERACIJA LUKSUZNE limuzine atraktivnim dizajnom i mnoštvom tehnologije napada BMW Serije 5 i Mercedesovu E-klasu

Audi

 

Audi je i službeno predstavio osmu generaciju limuzine A6 koja će pod svjetlima reflektora u punom sjaju zasjati na salonu u Ženevi gdje ima premijeru za javnost. Kao što se može vidjeti s prvih slika, novi A6 se dizajnerski (ali i po pitanju tehnologije) oslanja na veći A8 kao i A7. Na prednjem dijelu ističe se masivna maska slična kao na modelu A7, a tu su i nova HD Matrix LED svjetla. Na stražnjem dijelu također se nalaze nova LED svjetla koja ipak nisu povezana kao što su neki očekivali. Novi A6 je od prethodnika duži za 12,7 mm i širi za 7,62 mm.

Foto: Audi

Najveće promjene ipak su vidljive u unutrašnjosti koja, osim što nudi više prostora za putnike straga, odiše luksuzom te je naravno inspirirana perjanicom ponude- modelom A8. Futuristični dizajn interijera kombinira kvalitetne materijale i nova tehnološka rješenja. U središnjem dijelu ističe se 10,1-inčni zaslon infotainment sustava, a ispod njega se nalazi i manji 8,6-inčni zaslon putem kojeg vozač može namještati određene postavke poput klime. Naravno, tu je i neizostavni 12,3-inčni digitalni kokpit koji je postao zaštitno lice Audi modela kada je u pitanju unutrašnjost. Tu je i velik popis dodatne opreme, pa se tako između ostalog za ljubitelje dobrog zvuka nudi Bang & Olufsen glazbeni sustav.

Audi
 

Za još bolje upravljanje i držanje na cesti ugrađen je 4WS sustav upravljanja putem svih kotača (pri nižim brzinama stražnji kotači se okreću u suprotnom smjeru od prednjih, dok se pri brzini većoj od 60 km/h zakreću u istom). Naravno, kao što se očekivalo, novi A6 krcat je tehnološkim rješenjima i sustavima pomoći u vožnji. Sustavi "Parking Pilot" i "Garage Pilot" olakšavaju vožnju, a tu su i rješenja poput adaptivnog tempomata. Ako opremite novi A6 sa svim mogućim sustavima, u automobil će biti ugrađeno 5 radara, 5 kamera, 12 senzora i laserski skener. Prilično impresivno!

Što se motorizacije tiče, u ponudi će se u početku naći dva motora. Benzinski 3,0-litreni TFSI V6 koji razvija 340 KS uz 500 Nm okretnog momenta uparen sa S-tronic automatskim mjenjačem i standardnim Quattro pogonom na sve kotače do stotke ubrzava za 5,1 sekundu i juri do krajnjih 250 km/h. Fanovi dizelaša na početku će imati na raspolaganju 3,0-litreni TDI V6 motor od 286 KS i 650 Nm okretnog momenta, koji također dolazi s automatskim mjenjačem i Quattro pogonom. Treba napomenuti kako svi modeli dolaze s blagim hibridnim sustavom- 48-Voltni električni sustav koji čini vožnju učinkovitijom. Više detalja o cijenama i datumima dolaska na naše tržište bit će poznato nakon salona u Ženevi...

Izdvajamo

Iz drugih medija